گروه نرم افزاری چابک > مقالات طراحی سایت > چگونه طراحی یک سایت حرفه ای به کسب‌ و کار شما کمک می‌کند؟
چگونه طراحی یک سایت حرفه ای به کسب‌ و کار شما کمک می‌کند؟

در دنیای امروز داشتن یک و‌ب‌سایت حرفه ای با طراحی مرتبط با حرفه ی شما دارای اهمیت بسیار زیادی است. برای رشد یک تجارت، ترکیب طراحی UI/UX، قیف فروش و طراحی سایت شرکتی مبتنی بر سئو بسیار مفید است.

برای گسترش دادن کار خود و کسب موفقیت بیشتر، مدیران و بنیان گذاران باید درک کنند که این‌ها کارهای آسانی نیستند و به دست آوردن یک سایت حرفه ای چندان آسان نیست.

چرا داشتن یک وب‎سایت تجاری حرفه ای برای یک شرکت تحول آفرین است؟

امروزه تمام مصرف کنندگان و مشتری های بالقوه در اینترنت گشت و گذار می‌کنند و وب‌سایت کسب‌ و کارها به سوالات آنها پاسخ می‌دهند. داده ها نشان می‌دهند که ۸۸% مصرف کنندگان درباره‌ی کسب‌ و کارها و محصولاتشان در اینترنت جستجو می‌کنند. این امر باعث می شود که صاحبان کسب‌ و کار، زمان، پول و زحمات خود را برای طراحی حرفه‌ای وب‌سایت شرکت خود سرمایه‌گذاری کنند.

طراحی وب سایت حرفه ای چگونه به کسب و کار شما کمک میکند

رایج ترین انواع وب‌سایت:

ایجاد وب‌سایت به هدف جذب مخاطب است. همانطور که گفته شد، چندین کسب‌ و کار وجود دارند که برای کسب سود و اداره‌ی سازمان خود از وب سایت های اختصاصی خود استفاده می‌کنند که الزاما باید طراحی وب سایت حرفه ای را در دستور کار خود قرار داده باشند. در اینجا رایج ترین انواع وب‌سایت هایی که مشاغل مختلف استفاده می‌کنند، آورده شده است.

  • وب‌سایت های تجارت الکترونیک: امروزه صنعت وب‌سایت های تجارت الکترونیک از دیگر صنایع سریع تر در حال رشد است. فروشگاه های آنلاین مشتری های بیشماری دارند که باعث رشد سریع تجارت می‌شود. از این پس، داشتن یک طراحی سایت که front-end و back-end فوق العاده ای داشته باشد برای کسب و کار شما ضروری است.
  • وب‌سایت شرکتی: یک وب سایت شرکتی دارای تمام جزئیات کسب‌ و کار است. از چشم انداز و ماموریت گرفته تا خدمات و توصیفات؛ وب سایت های شرکتی دارای هر چیزی هستند که مشتری بینشی در مورد آنچه کسب‌ و کار ارائه می دهد کسب کند.
  • وبلاگ: رایج ترین و تاثیرگذارترین وب‌سایت ها به بهینه سازی محتوا برای رشد برند در صفحه نتایج جستجو کمک می کنند و اطلاعات ارزشمند و معتبر را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
  • وب‌سایت نمونه کار: افرادی که می‌خواهند شبکه وسیع خود را بسازند، می‌دانند که مهم است که کار خود را به‌صورت حرفه‌ای با UI/UX، front-end، back-end و محتوایی که مشتریان بالقوه را جذب می‌کند، به نمایش بگذارند. به این وب سایت ها که کار این افراد را نمایش می دهند، وب سایت نمونه کارها می گویند.

علاوه بر وب‌سایت های ذکر شده در بالا، مجموعه ای از وب‌سایت های دیگر با مخاطبان هدف خاص وجود دارد. این وب‌سایت ها شامل وب‌سایت رویداد، وب‌سایت عضویت، انجمن آنلاین، وب‌سایت غیر انتفاعی و وب‌سایت اطلاع رسانی و ….. می باشد.

چگونه یک وبسایت حرفه ایی به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

طراحی UI/UX حرفه ای برای وب سایت چگونه به افراد در تعامل با آن کمک می کند؟

UI (رابط کاربری) و UX (تجربه کاربری) نیازهای کاربران را برآورده می کنند. یک طراحی وب‌سایت حرفه ای به متخصصان ماهری نیاز دارد که به طور خاص علایق کاربر و رفتار آنها در قبال محصول یا خدمات و علایق آنها را درک کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، این متخصصان به ایجاد یک وب‌سایت واکنش‌گرا کمک می‌کنند تا استفاده از آن را برای کاربران آسان کند.

متخصصان اطمینان حاصل می کنند که طراحی UI/UX کاملاً مناسب است، زیرا کاربران با وب‌سایتی که به نظر کسل کننده می رسد و استفاده از آن آسان نیست، درگیر نمی شوند.

کاربران هنگام بازدید از وب سایت می خواهند یک تجربه لذت بخش داشته باشند، که ممکن است به آنها اجازه دهد تا علاقه بیشتری به تجارت نشان دهند. از این رو، UI/UX مستقیماً با میزان تعامل مشتریان بالقوه با وب سایت متناسب است.

دیدگاه سئو در وب‌سایت های شرکتی و کسب و کار

طراحی وب سایت حرفه ای بدون دیدگاه سئو (SEO – بهینه سازی موتور جستجو) ناقص است. هر وب سایتی به یک شرکت سئو نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند که با کلمات کلیدی مرتبط بهینه شده است و به آن کمک می کند تا به رتبه های برتر احتمالی در گوگل SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) دست یابد. سئو همچنین به بهبود بازدید کسب‌ و کار شما و افزایش حداکثری رشد برای بهره‌وری آن کمک می کند. بنابراین کار با یک شرکت سئو قابل اعتماد ضروری است! در این میان یک تبلیغ از خودمان میکنیم که شرکت سئو در یزد خود ما هستیم و سعی میکنیم قابل اطمینان باشیم!

چگونه یک وبسایت حرفه ایی به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

سازگاری انیمیشن و تصاویر با محتوای سایت

تصاویر عالی و جذاب برای جذب مشتریان بالقوه یا مخاطبان هدف شما بسیار مهم است. علاوه بر جذابیت محتوای بهینه شده برای سئو، آژانس های طراحی وب در سراسر دنیا باید انیمیشن ها، ترنزیشن ها و تصاویر را اضافه کنند تا مشتری را بیشتر جذب کنند.

تصاویری که با محتوا سازگار هستند می توانند به کاربران کمک کنند تجربه  خوبی داشته باشند و حفظ کاربر، تعامل و تداعی برند با کیفیت بالاتر را افزایش دهند. این‌ها ابزارهای تعاملی قدرتمندی هستند که به وب‌سایت شما کمک زیادی می کنند.

برنامه‌ریزی محتوا و چیدمان

ساختار محتوا باید به گونه ایی باشد که خواننده را بیشتر درگیر خود کند تا خواننده مشتاق دیدن محتوای بعدی باشد. برنامه ریزی محتوا و چیدمان به حفظ تعامل کاربر کمک می کند. این یکی از مهم‌ترین جنبه های طراحی یک وب‌سایت حرفه‌ای است.

ارائه محتوا در چند زبان

یک وب سایت خوب برای یک تجارت بزرگ باید به صورت بین المللی فعالیت نماید. عموما برندها و کسب و کارهای بزرگ در سطح بین الملل باید شناخته شوند. برای همین در صورتی که وب سایتی را طراحی میکنید بهتر است محتوای آن برای چند زبان بزرگ دنیا قابل ارائه باشد. توصیه میکنیم مطلب طراحی سایت دوزبانه و چندزبانه را در همین سایت مطالعه کنید.

سرعت و کیفیت زیرساخت وب سایت

وب سایت های کند با زیرساخت ضعیف جزو وب سایت های حرفه ای نیستند. کاربران سایتی را که بیشتر از ۳ ثانه برای لود شدن زمان نیاز داشته باشد را شاید هرکز نبینند. یک سایت حرفه ای باید با یک زیرساخت قوی ارائه گردد و سرعت بالایی برای به نمایش گذاشتن محتوا داشته باشد. این نوع وب سایت ها تجربه خوبی به کاربران نهایی ارائه می دهند.

چگونه بهترین شرکت را برای طراحی سایت حرفه ای خود انتخاب کنیم؟

قبل از اینکه شخصی را برای ایجاد وب‌سایت کسب‌ و کار خود استخدام کنید، باید همه چیز را در ذهن خود پردازش کنید. همیشه اطمینان حاصل کنید که یک وب‌سایت با کیفیت بالا را خلق می‌کنید که الزامات مشتریان داخلی و حتی بین المللی را برآورده می کند.

وب‌سایت شما باید با دیگر وب‌سایت های داخلی و یا خارجی رقابت کند. بنابراین قبل از استخدام، مقداری جستجو کنید. نظرات و تجربات تجارت‌هایی که قبلاً وب‌سایت ایجاد کرده‌اند را ارزیابی کنید. بازخورد مشتری، محتوای وب‌سایت، نمونه کارها، و هر چیزی که تضمین می کند وب‌سایت توسعه یافته آنها منعکس کننده یک وب‌سایت تجاری حرفه‌ای است را بررسی کنید.

پس از تحقیقات خود، بهترین شرکت را به هدف بازدهی بالاتر از نظر بهره وری و سودآوری برای ایجاد وب سایت خود استخدام کنید. در صورتی که در شهر یزد هستید و به ما اعتماد دارید توصیه میکنیم صفحه طراحی سایت یزد را نیز مطالعه کنید. ما مجموعه خدمات و هر آنچیزی که برای برپایی و طراحی سایت حرفه ای خود نیاز دارید را در این صفحه ارائه کرده ایم.

مطالب فوق ترجمه این منبع (Does Professional Website Design Help Your Company) به همراه ویرایش و بومی سازی ان بوده است. لطفا در صورت کپی برداری منبع را گروه نرم افزاری چابک قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *