خدمات سئو یزد

سئو یزد و خدمات بهینه سازی سایت را با سئوکار حرفه ای در یزد تجربه کنید.

سئو یزد تنها یک کلید واژه است، اما همین کلیدواژه یکی از مهمترین اصول و زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ است که شامل فرآیند بهینه سازی سایت یا محتوای اینترنتی برای موتورهای جستجو است و به طور خلاصه به آن سئو می گویند.

حتما به این مورد فکر کرده اید که بهترین راه دیده شدن وب سایت شما، کسب و کارتان، یا خدماتی که ارائه می دهید موتورهای جستجو و مهترین آن موتور جستجوگر گوگل است.

اگر وب سایتی دارید و دیده شدن توسط موتورهای جستجو برای شما مهم است می توانید از خدمات سئو یزد و سئوکار سایت در یزد استفاده کنید. ما آماده ایم تا بهترین راه کارها را به شما ارائه دهیم.

بهینه سازی سایت و خدمات سئو یزد با گروه چابک

گروه نرم افزاری چابک بیش از یک دهه در زمینه طراحی وب سایت، خدمات سئو و به طور کلی خدمات دیجیتال مارکتینک در شهر یزد فعال است. ما به هیچ عنوان از جملاتی مانند صدرنشین گوگل می‌شوید، نتیجه اول جستجوی گوگل را با ما تجربه کنید یا از عناوین مشابه استفاده نمیکنیم و بر این باوریم بهینه سازی وب سایت و سئو فراتر از قرارگیری در رتبه های بالای موتورهای جستجو است. در گروه نرم افزاری چابک ما بهترین راه کارهای ممکن را برای بهینه سازی وب سایت شما انجام میدهیم تا علاوه بر افزایش کاربران، رضایت بازدیدکنندگان و بهبود تجربه کاربری سایت، رتبه های برتر موتورهای جستجو را نیز کسب نمایید.

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

مراحل انجام سئو در یزد

ترجیح می دیم سایت هایی که خودمون طراحی کردیم رو سئو کنیم چون بر این باوریم بحث سئو از همون اول که سایتو طراحی میکنید شروع میشه!

به طور کلی مراحل سئوسازی یک وب سایت را به صورت زیر انجام میدهیم.

۱

جلسه مشاوره و نیازسنجی

برگزاری یک جلسه به صورت تلفنی یا حضوری در دفتر شرکت و هدف گذاری و نیازسنجی

۲

آنالیز سایت شما و رقبا

سایت شما و رقبایتان به طور کامل بررسی و تحلیل میگردد و راه کارهای مورد نیاز برای بهبود رتبه لیست می‌شوند.

۳

قرارداد سئو

بین ما و شما یک قرارداد با اهداف شما و راه کارهای ما منعقد می‌گردد تا شروع پروسه سئوسازی اغاز شود.

۴

ارسال گزارش و مشاهده بهبود رتبه

در بازه های زمانی مختلف گزارش های متنوعی از آنالیز ما و بهبود رتبه دریافت خواهید کرد.

۵

هدف گذاری جدید

اهداف تازه برای بهبود در کلمات کلیدی جدید، پیشنهادات ما و راه کارهای تازه برای شما لیست می گردد.

۶

ادامه همکاری و تکرار فرآیند

اهداف جدید در فرآیند تکرار مجددا اعمال می شود و می توانید از راهکاری های ما تا زمان مورد نیاز استفاده نمایید.

خدمات سئو یزد

واژه شناسی سئو

سئو یا به انگلیسی (SEO) مخفف بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) است. خدمات سئو به منظور بهبود عملکرد سایت شما براساس استاندارهای موتورهای جستجو و جذب بازدیدکنندگان بیشتر از این طریق انجام میگیرد.

هدف از سئو چیست؟

شما در صورتی که بهترین وب سایت را توسط بهترین و مجرب ترین برنامه نویسان راه اندازی کرده باشید و همچنین بهترین محصولات و خدمات را در آن به مشتری ارائه دهید، در صورتی که کاربران اینترنتی شما را نبینند تمام زحماتتان به هدر خواهد رفته و فعالیت های مثبت شما نسبت به رقبا در فضای اینترنت دیده نخواهد شد. بنابراین می توان گفت هدف از خدمات سئو نشان دادن وب سایت شما به کاربران اینترنتی است.

لازم است بدانید سئو یک تکنیک و تاکتیک مناسب برای بهینه سازی محتوا و قابل فهم کردن آن برای موتورهای جستجو است و به معنای فریب، دستکاری یا یک جادو نمی‌توانید روی آن حساب کنید.

گوگل در راهنمای توسعه دهندگان خود در رابطه با سئو توضیح می دهد:

بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) عموما مربوط به تغییرات جزئی در قسمت‌هایی از وب سایت شما است. زمانی تغییرات باعث پیشرفت سایت شما خواهد شد که با سایر روش‌های بهینه‌سازی ترکیب شود، تا تأثیر قابل توجهی در تجربه کاربری و عملکرد سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشد.

شما باید سایتی را ایجاد کنید که به سود کاربران باشد و هرگونه بهینه سازی باید در جهت بهبود تجربه کاربران باشد. یکی از این کاربران خود موتور جستجوی گوگل است که به سایر کاربران کمک می کند تا محتواهای شما را کشف کنند. بهینه سازی در مورد کمک به موتورهای جستجو (SEO) برای درک و ارائه مطالب است.

ترجمه بخشی از مقاله گوگل.” در تاریخ. ۱۴۰۰

چرا سئو سایت در یزد اهمیت دارد؟

سایت ها و کسب و کارهای اینترنتی در یزد نیاز مبرمی به بهینه سازی دارند و بنابراین سئو سایت در یزد اهمیت فراوانی دارد. گوگل و موتورهای جستجو هوشمند عمل می کنند و بنابراین سئو و دیجیتال مارکتینگ در یزد اهمیت فراوانی دارد و سایت های فعال در یزد باید محتوای خود را مبتنی بر فاکتورهای موتورهای جستجو بهینه کنند تا در نتایج جایگاه بهتری به دست آورند.

  • افزایش رنکینگ سایت
  • افزایش بازدید
  • افزایش درآمد
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • افزایش اعتبار
  • افزایش بهره وری کسب و کار

و هزاران ویژگی دیگر که در پس زمینه سئو نهفته است 😮

فواید سئو یزد چیست؟

اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا در سطح استان یزد کسب و کار خود را به روز کنید و تجارت خود را با طراحی سایت به فضای مجازی بیاورید، باید بدانید یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت برای سایت و دیجیتال مارکتینگ در یزد رعایت اصول سئو است. برخی از مهمترین مزایای سئو سایت در یزد عبارتند از:

۱- افزایش رنک سایت

رعایت نکات مربوط به سئو در سایت می تواند به بهبود رنک سایت منجر شود و با بهبود رنکینگ سایت، گوگل تمایل بیشتری به استفاده از سایت شما نشان خواهد داد.

۲- افزایش بازدید سایت

در اثر بهبود رنکینگ سایت، بازدید سایت نیز افزایش می یابد. بنابراین می توان گفت با انجام تکنیک های سئو در سایت های فعال در یزد بازدیدکنندگان سایت در یک بازه زمانی مشخص افزایش خواهد یافت.

۳- دیده شدن در نتایج جستجو

با انجام پارامترهای سئو در سایت در نتایج جستجو بهتر دیده می‌شوید. به عبارت ساده تر، گوگل و موتورهای جستجو نتایجی را در معرض دید مخاطب قرار می دهند که فاکتورهای لازم را داشته باشند.

۴- افزایش درآمد

اگر وبسایت شما فروشگاهی یا خدماتی در یزد است، با بهبود سئوی سایت، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. طبعا افزایش بازدید و جذب مشتری درآمد بیشتری را برای شما فراهم می کند.

۵- حذف هزینه های تبلیغاتی غیر مفید

با بهبود سئو سایت در طول زمان، سایت شما به صورت خودکار جزء نتایج نخست جستجو قرار خواهد گرفت و بنابراین بخش مهمی از هزینه های تبلیغات شما برای دیده شدن حذف خواهد شد.

۵- کسب اعتبار با جایگاه کسب و کار

اعتبار سایت هایی که در رتبه بالایی قرار دارند برای مخاطب پوشیده نیست. اگر جزء نتایج نخست جستجو قرار بگیرید به نحوی به مخاطبانتان اعتبار وب سایت و کسب و کارتان را دیکته می کنید.

خدمات سئو یزد شامل چه چیزهایی است؟

هر فعالیتی که با هدف بهبود جایگاه شما در نتایج جستجو انجام می شود را خدمات سئو می گویند. به طور کلی خدمات سئو را می توان به چند دسته اصلی تقسیم کرد

  1. سئو تکنیکال (بهینه سازی ساختار کلی وب سایت شامل کدنویسی و رعایت استانداردهای سئو بر اساس اخرین تغیرات ارائه شده توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو)
  2. بازاریابی محتوا (تعیین یک استراتژی هدفمند برای تولید محتوای با ارزش بر اساس کلمات کلیدی مورد نظر و بهینه سازی محتوا)
  3. لینک سازی (تعیین لینک های هدف و ارزش مند سازی لینک ها از طریق لینک داخلی، بک لینک اصولی، رپورتاژ آگهی و ….)
  4. سئو محلی (ثبت مکان فیزیکی وب سایت در صورت وجود بر روی نقشه گوگل، تمرکز بر روی کلمات کلیدی محلی برای رساندن کاربر به مکان فیزیکی)

اما لزوما خدمات ارائه شده توسط سئو کار به این دسته ها محدود نخواهد شد. می توان مواردی همچون تبلیغات اینترنتی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و هر فعالیتی که به سئو وب سایت کمک نماید را نیز به عنوان خدمات سئو عنوان نمود

خدمات بهینه سازی وب سایت در سه فاز عملیاتی انجام خواهد شد

بهینه سازی وب سایت شما در سه فاز عملیاتی مهم انجام می‌شود. هر کدام از این مراحل مباحث فنی و پیچیده ای را خواهند داشت و ساعت ها، روزها و ماه ها زمان، انرژی و …. را پشت سر خواهند گذاشت تا وب سایت شما از هر نظر بهینه سازی گردد!

۱

سئو تکنیکال یا سئو فنی

وب سایت شما تا حد ممکن از نظر ساختاری ، سرعت و بهینه بودن برای موبایل و سایر عوامل سئو فنی بهینه سازی خواهد شد تا ورودی اُرگانیک وب سایت و صفحهات مهم شما افزایش یابد.

۲

سئو داخلی وب سایت

محتوا و کیفیت ساختاری محتوای وب شما بررسی و تا حد ممکن برای On-page seo وب سایت بهینه سازی می گردد. تمام قواعد و مارکاپ های مورد نیاز برای بهبود سئو داخلی نیز انجام خواهد شد.

۳

سئو خارجی وب سایت

تمام خدمات مورد نیاز برای Off-page seo یا سئو خارجی و عوامل وابسه به آن انجام خواهد شد تا اعتبار لازم به لینک ها و وب سایت شما اضافه گردد و تا اعتبار کافی در مقابل رقبا را داشته باشید.

هوش مصنوعی و ربات های بسیار پیشرفته گوگل را نمی توان گول زد!

متاسفانه اکثر افراد فکر می کنند به راحتی می توانند نتایج و رتبه های اول گوگل را با کلمات کلیدی مورد نظر خود تسخیر کنند. برخی از سئو کارها نیز به این مسئله دامن زده و قول می دهند به سرعت وب سایت کارفرما را به رتبه های اول گوگل برسانند. به این افراد سئوکار گفته نمی شود بلکه انها را بیشتر به عنوان سیاه کار (سئوکار سیاه یا سئوی کلاه سیاه) می شناسند.

این افراد سعی میکنند با سئوسازی غیر استاندارد وب سایت و روش های زود گذر، کارفرمایان را به هدف خود برسانند. لازم به ذکر است روش های سئوی کلاه سیاه همانقدر که به سرعت جایگاه وب سایت شما را مرتفع ساخته، به همان سرعت نیز می توانند تمام داشته هایتان را از بین ببرنند. موتورهای جستجو بسیار هوشمند عمل می کنند و از الگوریتم های بسیار پیشرفته ای برای شناسایی وب سایت های با ارزش استفاده می نمایند. بنابراین پس از اطلاع موتورهای جستجو از سئوی سیاه، وب سایت شما را جریمه خواهد شد و بازگشت به جایگاه قبلی بسیار سخت و پیچیده خواهد شد.

سوالات متداول در مورد سئو و بهینه سازی سایت

نمونه سوالاتی که ممکن است در مورد سئو در ذهن شما باشد. سعی کردیم به تمام انها پاسخ دهیم

آیا به دست آوردن رتبه اول گوگل با سئو تضمین شده است؟

خیر. در زمینه سئو تضمین رتبه اول معنی ندارد و نمی توان درباره چیزی که در اختیار شما نیست تضمین داد. قطعا هیچ شرکت معتبری رتبه اول را با توجه به الگوریتم های پیشرفته گوگل که هر روز در حال تغییرند نمی دهد و اگر کسی چنین ادعایی را داشته باشد ظاهرا چیزی از سئو نمی داند

جایگاه وب سایت من پس از سئوسازی در گوگل کجاست؟

قطعا جایگاه بهتری از حال را تجربه خواهید کرد. شما بدون داشتن سئو ممکن است توسط موتورهای جستجو اصلا دیده نشوید و ارزشی برای شما قائل نشوند، اما با سئوسازی اصولی و صبوری قطعا جایگاه بهتری را از انچه قبل از سئوسازی داشته اید کسب خواهید کرد.

چقدر طول می کشد تا به صفحه اول گوگل یا دیگر موتورهای جستجو برسم؟

پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد و تنها می توان گفت به عوامل مختلفی بستگی دارد. در برخی از کلماتی که رقابت بسیار زیاد است و دامنه هایی با عمر بالا که پلن های سئوسازی پیشرفته ای را نیز دارند ممکن است زمان بسیار زیادی طول بکشد و برای کلماتی با رقابت کم هم ممکن است به سرعت به خواسته خود برسید

از کجا بفهم که شما یا هر شرکت سئو دیگری کارش را به درستی انجام داده است؟

ابزارهای مختلفی برای مشاهده رتبه سئو و بهینه بودن صفحات شما وجود دارد که می توانید از آن استفاده نمایید. همچنین پس از مدتی نتایج بدست آمده از بازدید، رتبه گوگل، دامین اتوریتی و … را می توانید با نتایج قبل از سئوسازی خود مقایسه نمایید.

کدام خدمات سئو برای سایت من مناسب است؟

تشخیص آن که چه خدماتی برای سئو وب سایت مناسب است برعهده سئو کار یا متخصص سئو خواهد بود. البته برخی از خدمات مانند سرعت، نقشه سایت و …. برای سئو همه وب سایت ها یکسان است ولی بسیاری از خدمات سئو منحصر به فرد خواهد بود و تنها برای وب سایت مورد نظر شما پیاده سازی و بهینه می گردد.

قیمت سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتور جستجو چقدر است؟

کوتاه و مختصر می توان گفت بستگی دارد و یک شرکت سئو بر اساس خدماتی که به شما می دهد باید هزینه را مشخص کند. ما در گروه نرم افزاری چابک کاملا شفاف و بر اساس خدمات دریافتی هزینه ها را محاسبه میکنیم و هیچ هزینه اضافی و بی موردی به شما تحمیل نمی شود.

چگونه برای سفارش سئوسازی سایت توسط شما اقدام کنم؟

شما می توانید با یکی از پل های ارتباطی ما مانند تماس تلفنی، پیام در واتساپ یا حتی ارسال دیدگاه درخواست خود را برای بررسی ثبت نمایید. اگرچه اولویت ما سئوسازی سایت های طراحی شده توسط خودمان است اما اگر هدف روشنی داشته باشید سعی میکنیم برای شما نیز یک جلسه حضوری در سریعترین زمان ممکن ترتیب دهیم و خدمات مورد نیاز را به شما ارائه دهیم.

سوالات سئو سایت

ابزارهای مورد استفاده برای سئو سایت یزد

در حهت سئوسازی وب سایت از ابزارهای مختلفی برای انالیز، بهینه سازی و حتی تصمیم گیری و مشخص کردن استراتژی موثر استفاده می شود. بسیاری از این ابزارها تجاری و غیر رایگان هستند و اطلاعات بینظیری را به شما می دهند، برخی از ابزارهای بهینه سازی نیز رایگان هستند و می توانند سئو داخلی وب سایت شما را بهبود ببخشند. ابزارها ممکن است کاملا انلاین و مکانیزه باشند یا برای تعیین یک هدف و استراتژی موفق به تجربیات و اطلاعات سئوکار رجوع شود.

افزایش فروش و کاهش هزینه های سایت های یزد با سئو

متاسفانه در شهر یزد هنوز بحث سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو توسط بسیاری از مدیران سایت ها و وب مستران جدی گرفته نشده است. بسیاری از سایت های یزد تا مرحله طراحی و راه اندازی و حتی تولید محتوا پیش می روند اما بدون توجه به رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت و در نهایت پس از مدتی بجای افزایش فروش و کسب درآمد هزینه های طراحی و تولید محتوا را نیز از دست می دهند.

ما در گروه نرم افزاری چابک تمایل داریم وب سایت های یزدی که به این مسئله توجهی ندارند، همگام با وب سایت های بزرگ کشوری بحث سئو را جدی بگیرند و از همین الان به فکر استخدام یک سئوکار حرفه ای در جهت بهینه سازی وب سایتشان اقدام نمایند. با سئو سازی وب سایت علاوه بر فروش بیشتر هزینه های تبلیغات و دیده شدن در فضای اینترنت به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

هنوز در مورد بهینه سازی وب سایت و سئو شک داری؟ 👈

به دست آوردن رتبه برتر سئو در یزد امکان پذیر است؟

جواب این سوال می تواند بله یا خیر باشد. برای برخی از کلمات کلیدی(کلمه یا جمله هدف) که رقابتی در ان وجود ندارد یا هنوز شناخته شده نیست می توان این اطمینان را داشت که پس از مدتی با رعایت اصول سئو، تولید محتوای با ارزش، لینک سازی و …. به نتیجه اول گوگل یا دیگر موتورهای جستجو برای نمایش تبدیل شوید. اما برای برخی دیگر از کلمات کلیدی که بسیار پرکاربرد هستند و رقابت در ان بسیار زیاد است نمی توان این اطمینان را داد که حتما روزی به طور ثابت جزو نتایج اول گوگل خواهید شد.

نگران شدید؟ جای نگرانی نیست، با بهینه سازی و رعایت اصول سئو و تولید محتوای با ارزش، لینک سازی، فعالیت در شبکه های اجتماعی و دیگر مواردی که یک سئوکار برای شما انجام خواهد داد یا به واسطه مشاوره ایشان بهینه سازی ها توسط تیم شما صورت خواهد گرفت نرخ ورودی گوگل شما یا دیگر موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی مورد نظر به طور چشمگیری افزایش یافته و رتبه شما در صفحات جستجو ارتقا خواهد یافت.

تماس با شرکت سئو و سئوکار در یزد

برای دریافت مشاوره سئو یا بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو با ما تماس بگیرید. یکی از فعالیت های مهم ما در گروه نرم افزاری چابک بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجو است. وب سایت های طراحی شده توسط ما از ابتدا با اصول سئو برنامه نویسی می شوند، همچنین با استفاده از تکنیک های روز سئو، تولید محتوای با ارزش و سئو محور، بک لینک های اصولی و دیگر خدمات بهینه سازی جایگاه و رتبه وب سایت شما را ارتقاع خواهیم داد.

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱

از روی نقشه ما رو پیدا کنید و از خدمات سئو استفاده کنید

به نزد ما بیایید تا باهم برای بررسی سایت و خدمات سئو مورد نیازتان بحث کنیم و اگر تمایل داشتید یک همکاری خوب باهم داشته باشیم.

2 دیدگاه در “سئو یزد و خدمات سئو در یزد

    1. سلام دوست خوبم. اینجوری که قیمت نمیشه داد. بستگی داره چه نیازی سایتتون داشته باشه. لطف کنید یک روز تشریف بیارید تا بررسی کنیم و بهتون قیمت هم میدیم و موردی از این بابت نیست.
      ۳۵۳۶۳۳۱۸۴۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *