بنر طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی توسط گروه نرم افزاری چابک

سایت شرکتی از آن سایت هایی است که برای شرکت ها و سازمان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هویت شرکت، برند و خدمات و ویژگی های شرکت را باید به بهترین شکل ممکن نمایش دهد.“

طراحی سایت های شرکتی باید با یک رویکرد صحیح و نیازسنجی درست انجام شود تا بازخوردها و نتایج به دست آمده از وب سایت مثبت باشد. در گروه نرم افزاری چابک سایت های شرکتی با وسواس فراوان و با توجه به نیازمندی های شرکت، هویت بصری شرکت، برندینگ شرکت و بسیاری از شاخصه های شرکت طراحی و پیاده سازی می گردد.

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

اهداف طراحی سایت شرکتی

سایت شرکتی برای اهداف مختلفی طراحی و راه اندازی می شود. اما همه اهداف سایت باید همسو با اهداف و رویکردهای شرکت باشد. یک سایت شرکتی می تواند با هدف ایجاد یک کاتالوگ درباره شرکت و خدمات یا محصولات شرکت ایجاد شود، پل های ارتباطی با شرکت، اعضای شرکت، ادرس و بسیاری از ویژگی های شرکت در سایت نیز لحاظ می گردد.

طراحی سایت شرکتی یک فرآیند برای ایجاد یک سایت تجاری برای حضور موثر به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته است و برخلاف بسیاری از سایت های اینترنتی یک یا چند محصول یا چند برند متفرقه را معرفی و تبلیغ نمیکند. بلکه هدف اصلی سایت شرکتی معرفی کل مجموعه یک شرکت و برندسازی یک نام است.

تمرکز در طراحی وب سایت شرکتی معرفی و تبلیغ کامل شرکت و خدمات آن است

سایت شرکتی مانند ویترین تبلیغاتی بلند مدت و کم هزینه

یک شرکت برای دیده شدن و معرفی خود کار ساده ای در پیش نخواهد داشت. مطمئنا برای شرکت رقبای تجاری زیادی وجود دارند و همه در تلاش هستند تا از طرق مختلف کسب و کار و مجموعه خود را معرفی نمایند. در این بین استفاده از یک وب سایت شرکتی می تواند بازدهی بسیار بالایی را برای کسب و کار و شرکت مورد نظر به وجود آورد. وب سایت شرکتی شما همانند ویترین تبلیغاتی ۲۴ ساعته است که در بلند مدت بسیار کم هزینه است.

روش های تبلیغاتی مختلغی برای معرفی و کسب اعتبار برای یک شرکت وجود دارد که وب سایت در این بین یکی از پیشتازان این امر محسوب می شود. شما با داشتن یک وب سایت شرکتی در فضای اینترنت توسط میلیون ها کاربر اینترنتی دیده می شوید. می توانید به پوشش اخبار، خدمات شرکت، معرفی برند و هر چیزی بپردازید. این ویترین تبلیغاتی به طور کامل متعلق به شماست و به راحتی می توانید با رقبای تجاری خود به رقابت بپردازید. نقاط قوت خود را نسبت به رقبا بیان کنید و مجموعه خود را به طور کامل معرفی کنید. از طرفی برای معرفی و نمایش انچیزی که در ذهن شماست محدودیتی نخواهید داشت. این ویترین بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی به طور کامل متعلق به شماست

مهمترین مزایا و ویژگی های طراحی سایت شرکتی

یک سایت شرکتی مزایا و ویژگی های فرآوانی را برای شرکت و برندینگ یک نام به ارمغان خواهد آورد و بازتاب دهنده موفقیت و شهرت و اعتبار یک شرکت خواهد بود. به طور کلی از اصلی ترین مزایا و ویژگی های یک سایت شرکتی می توان به موارد زیر اشاره نمود

  • اعتبار به عملکرد کسب و کار
  • پوشش اخبار و رویدادهای شرکت
  • ایجاد اعتماد نزد مخاطب برای شرکت
  • برندسازی و تقویت شهرت
  • دریافت بازخورد مشتریان
  • افزایش بهره وری شرکت

و بینهایت مزایا و ویژگی دیگر که می توانید به دست بیاورید 😮

طراحی سایت شرکتی دوزبانه یا چندزبانه با هدف معرفی شرکت در سطح بین الملل

بیشترین طراحی سایت در دو زبان یا بیشتر مختص سایت های شرکتی است. چرا که عموما اکثر شرکت ها تمایل دارند علاوه بر معرفی و پوشش خدمات شرکت در سطح کشوری و بومی بتوانند راه ارتباطی خود در سطح بین الملل را نیز ایجاد کنند. در سایت های شرکتی دو زبانه یا چندزبانه امکان معرفی و ارائه خدمات شرکت در سطح بین الملل امکان پذیر است. ارز آوری و کسب سود بیشتر تنها بخش کوچکی از معرفی و ارائه خدمات شرکت در سطح بین الملل است که می تواند توسط یک سایت دو یا چندزبانه ارائه شود.

در سایت های شرکتی که در داخل کشور ایران راه اندازی و پیاده سازی می شوند متاسفانه کمتر به چندزبانه بودن سایت پرداخته شده است. از طرفی سایت هایی که به این موضوع پرداخته اند بسیار ساده و سطحی از زبان های دیگر وب سایت گذر کرده اند. باید توجه داشت شرکت های بزرگ که تمایل دارند خدماتشان را در سطح بین الملل گسترش دهند باید علاوه به چندزبانه بودن سایت خود توجه ویژه ای به کیفیت زبان های دیگر نیز داشته باشند و همانند نسخه فارسی وب سایت خود در زبان های دیگر نیز قوی عمل کنند.

از جمله زبان های محبوب برای ایجاد سایت شرکتی بغیر از زبان فارسی، زبان انگلیسی است و زبان های عربی، روسی و ترکی و فرانسوی از دیگر زبان های محبوب برای معرفی شرکت ها در سطح بین الملل محسوب می شود.

مراحل و گام های طراحی سایت شرکتی

برای طراحی یک سایت شرکتی موفق مراحل حساس و مهمی وجود دارد که طراح سایت باید از انها پیروی نماید تا موفقیت شرکت و امکان رقابت با رقبای شرکت فراهم شود. چه بسا یک سایت شرکتی با پلن نادرست می تواند نتیجه ای برعکس از انچه انتظار دارید را به ارمغان بیاورد. در گروه نرم افزاری چابک برای ایجاد وب سایت های شرکتی حساسیت بسیار بالایی به خرج داده می شود تا وب سایت ایجاد شده قابلیت رقابت و دیده شدن در فضای اینترنت را به خوبی داشته باشد. ما مراحل زیادی را برای برپایی یک سایت شرکتی دنبال می کنیم و تمام این مراحل و گام ها در این مطلب قابل گنجاندن نیست. با این حال مهمترین و اصلی ترین مراحل و گام های طراحی سایت شرکتی را لیست کرده ایم تا با پروسه ایجاد سایت شرکتی آشنا شوید.

۱

گام اول: برگزاری جلسه و آشنایی کامل با شرکت و خدمات آن

آشنایی کامل با مجموعه و خدمات قابل ارائه شرکت برای گام های بعدی در جهت یک طراحی موفق بسیار با اهمیت است. این یک گام اغازین برای شروع فرآیند طراحی سایت شرکتی و برداشتن قدم های محکم در مراحل بعد است.

۲

گام دوم: آنالیز،‌شناخت رقبا و کشف راه حل برای موفقیت

در این مرحله شرکت شما، نوع کسب و کار و تمامی خدمات یا محصولات شرکت شما مورد آنالیز و بررسی قرار میگیرد و رقبای بلقوه شما شناسایی شده و راه کارها و خدمات ما برای موفقیت طراحی سایت شرکتی شما لیست می شوند.

۳

گام سوم: وایرفریم و ایجاد طرح و دموی سایت شرکتی

همه چیز برای شما مشخص می شود تا بدانید وب سایت شما چه چیزی را ارائه می دهد و عناصر در کجا قرار دارند و چگونه هویت بصری شرکت شما در سایتتان لحاظ شده است.

۴

گام چهارم: دریافت بازخورد و بهبود طرح تا تایید آن

دریافت بازخورد از مجموعه شما و کارمندان شرکت از طرح و دموی سایت و اعمال نظرات مفید در جهت بهبود سایت در این گام انجام می شود تا سایت شما یک بازخورد اولیه و تغییرات مفید را تجربه نماید.

۵

گام پنجم: برنامه نویسی و توسعه وب سایت در سطح پروداکشن

در این گام وب سایت شما با توجه به طرح و دموی اولیه، بازخوردها و تغییرات صورت گرفته در طرح به طور کامل برنامه نویسی و پیاده سازی می گردد. به عبارت دیگر تولید یک سایت اینترنتی برای ارائه در بستر اینترنت صورت می گیرد.

۶

گام ششم: پشتیبانی و ارائه راهکارهای بلقوه جدید برای موفقیت بیشتر

وب سایت شما به طور مداوم مورد بررسی قرار گرفته و از خدمات پشتیبانی ما بهره مند خواهید شد. ما بسته به نیاز شما و هدف گذاریتان و انالیز رقبا و جایگاه وب سایت شما راه کارهایی را برای موفقیت بیشتر وب سایت به شما ارائه می کنیم.

مشخصات و امکانات پیشفرض طراحی سایت شرکتی

در سایت های شرکتی بسیاری از مشخصات و امکانات که شاکله اصلی یک سایت شرکتی محسوب می شوند یکسان و لازم الجرا هستند. ما در گروه نرم افزاری چابک بسیاری از امکانات و نیازهای پیشفرض سایت های شرکتی را استخراج کرده ایم و انها را به طور کامل ارائه می کنیم و از طرف دیگر با تمرکز بر امکانات و نیازهای اختصاصی شرکت شما، آنها را با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی و مختص شرکت و کسب و کار شما ارائه می دهیم تا وب سایت شما از هر نظر منحصربفرد و قابل رقابت با رقبایتان باشد. در ادامه برخی از مشخصات و امکانات پیشفرض سایت های شرکتی را ملاحظه کنید. این امکانات با مشخصات و ویژگی های اختصاصی و مورد نیاز شرکت شما تلفیق خواهند شد.

  • طراحی اختصاصی تم سایت مطابق با هویت بصری شرکت
  • گرافیک مینیمال و بارگذاری سریع و بهینه
  • پوشش اخبار و مقالات تخصصی شرکت
  • پوشش اطلاعیه های مهم شرکت
  • معرفی کامل خدمات یا محصولات شرکت
  • معرفی کامل اعضای شرکت و بیوگرافی آنها
  • طراحی صفحات حساس به عنوان لندینگ پیج
  • صفحات اختصاصی نمونه کار یا گالری
  • انواع فرم های مورد نیاز برای تماس،استخدام، نمایندگی یا …
  • فرم اختصاصی ارتباط با مدیر کل شرکت
  • امکان نظرسنجی های دوره ای و دریافت بازخورد بازدیدکنندگان
  • امکان ثبت نام و جذب مشتری از طریق سایت
  • امکان عضویت در خبرنامه و ارسال پیام گروهی
  • نمایش شبکه های اجتماعی شرکت در سایت
  • ویجت پشتیبانی و یا برقراری تماس با پرسنل در سایت
  • نمایش پرسش و پاسخ های متداول و پرتکرار در سایت
  • نمایش همکاری با برندهای مختلف یا افتخارات شرکت
  • نمایش اطلاعات کامل تماس با شرکت و مسیریاب از روی نقشه
  • سئو خودکار و پیشنهادات سئو برای درج محتوا در سایت
  • بهینه سازی خودکار صفحات خروجی
  • برقراری امنیت کامل سایت و مانیتورینگ
  • گواهینامه امنیتی اس اس ال و قابل تمدید خودکار
  • بروزرسانی خودکار نرم افزار و اسکریپت های سایت
  • آموزش کامل کار با سایت به پرسنل مربوطه شرکت

و هر نوع امکان دلخواه و اختصاصی مورد نیاز برای اجرا و پیاده سازی در سایت😮

قیمت طراحی سایت شرکتی

قیمت و هزینه های جاری و آینده یک سایت شرکتی متغیر است به نحوی که طراحی یک سایت شرکتی می تواند بسیار ارزان یا حتی بسیار گران باشد. باید در نظر بگیرید که هر شرکت با توجه به نیازها و امکان سنجی صورت گرفته برای رقابت با رقبا نیاز به یک پلن اختصاصی خودش دارد تا بتواند حضوری موثر در این عرصه داشته باشد.

پلن های اماده سایت های شرکتی در اینترنت به وفور یافت می شوند. از سایت سازهای رایگان تا پلن های طراحی ثابت با قیمت های متفاوت که هر کدام روی یک یا چند مزیت نیز تاکید دارند. با توجه به تجربه ما و بازخورد بسیاری از مشتریان ما که از این پلن ها استفاده کرده اند تا نتایج به دست امده از استفاده این سبک از طراحی توصیه ما به مشتریانمان برای ارائه قیمت ابتدا نیازسنجی صحیح و سپس ارائه قیمت است

در گروه نرم افزاری چابک به عنوان مجری طراحی انواع سایت و طبق تجربه بیش از یک دهه خود پلن قیمت ثابتی وجود ندارد و دقیقا بر اساس نیازسنجی و ایجاد یک پلن مفید برای هر شرکت قیمت نهایی تعیین می شود. این قیمت می تواند از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های بسیار بالا متغییر باشد. با این حال این اطمینان به شما داده می شود بر اساس خدمات و امکانات دریافتی هزینه ها را پرداخت می کنید و هیچ هزینه اضافی برای خدماتی که نیاز ندارید به شما تحمیل نخواهد شد.

حدود قیمت سایت شرکتی

محدوده قیمت برای سایت های شرکتی ساده با امکانات پیشفرض و بدون طراحی اختصاصی و رعایت هویت بصری شرکت چیزی مابین ۵ الی ۱۰ میلیون تومان است. برای سایت های شرکتی پیشرفته با طراحی اختصاصی و امکانات پیشفرض به همراه چند فیچر اختصاصی چیزی مابین ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان است. همچنین برای سایت های شرکتی حرفه ای با طراحی اختصاصی تم سایت مطابق با برند و هویت بصری شرکت و برنامه نویسی و توسعه امکانات مورد نیاز به صورت اختصاصی به همراه امکانات پیشفرض و پیشرفته سایت های شرکتی بالای ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

پرسش و پاسخ های پرتکرار درباره طراحی وب سایت شرکتی

به متداول ترین پرسش های طراحی سایت شرکتی و خدمات مرتبط به آن پاسخ داده ایم. ممکن است پاسخ سوال خود را در بین پرسش ها پیدا کنید. بنابراین توصیه میکنیم این قسمت را برای مطالعه از دست ندهید.

طراحی و برنامه نویسی سایت شرکتی با چه زبان و سیستمی انجام می شود؟

در گروه نرم افزاری چابک سایت های شرکتی با زبان php و سیستم مدیریت محتوای وردپرس و با طراحی و برنامه نویسی اختصاصی تم شرکت پیاده سازی میگردد. برای شرکت های خاص و حساس نیز به جای استفاده از سیستم مدیریت محتوا کل وب سایت به صورت کاملا اختصاصی برنامه نویسی میگردد

قیمت و هزینه های طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

قیمت و پلن ثابتی وجود ندارد چرا که سایت شرکتی شما با سایت شرکت دیگری متفاوت است و قرار نیست یک سایت به هزاران نفر فروخته شود. هزینه های سایت شرکتی بر اساس خدمات و نیازهای شما محاسبه میگردد. گروه نرم افزاری چابک این اطمینان را به شما می دهد که هیچ هزینه اضافی یا بی موردی را به شما تحمیل نکند.

سئو سازی سایت شرکتی به چه نحوی است؟

در طراحی و برنامه نویسی سایت های شرکتی تمام اصول و مارکاپ های مورد نیاز سئو داخلی وب سایت در نظر گرفته خواهد شد و سایت شما سئو پایه برای قرار گیری و کسب رتبه در موتورهای جستجو را خواهد داشت. با این حال برای مباحث سئو پیشرفته وب سایت و کسب رتبه های برتر موتورهای جستجو نیز در صورت درخواست کارفرما خدمات کاملی قابل ارائه است.

تولید و درج محتوای سایت شرکتی چگونه انجام می شود؟

با توجه به نیازسنجی گروه نرم افزاری چابک در طراحی وب سایت شرکتی در صورت نیاز محتوای لازم و حداقلی برای برپایی وب سایت تولید و درج می گردد. همچنین آموزش لازم در خصوص درج محتوا و کار با سایت به شما داده خواهد شد. از طرفی در صورت نیاز و درخواست کارفرما امکان مدیریت کامل وب سایت،‌تولید و درج محتوا توسط گروه نرم افزاری چابک نیز فراهم است.

طراحی سایت شرکتی در یزد

شرکت ها و کارخانجات صنعتی بزرگی در شهر یزد وجود دارند که هنوز برای کسب و کار و شرکت خود یک سایت مناسب ندارند. به دلیل اینکه شرکت ما نیز در شهر یزد واقع شده است و خدمات طراحی سایت شرکتی را در سطح استان یزد نیز ارائه می دهیم تمایل داریم با ارائه یک چهارچوب قوی و پلن موفق سایت های شرکتی صنایع مختلف یزدی را در سطح کشوری و بین المللی مطرح نماییم. از این رو شرکت ها و صنایع واقع در شهر یزد می توانند از خدمات حضوری ما برای طراحی سایت در یزد استفاده نمایند.

تماس با گروه نرم افزاری چابک برای طراحی سایت شرکتی

گروه نرم افزاری چابک اماده عقد قرارداد برای طراحی انواع سایت های شرکتی است و با تکیه بر دانش فنی خود و تخصص کافی در زمینه طراحی سایت های شرکتی بهترین پلن را با قیمت رقابتی و منصفانه را برای حضور موثر شما در این عرصه ارائه خواهد داد.

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱

2 دیدگاه در “طراحی سایت شرکتی

    1. برای بررسی و قیمت لازمه اطلاعات بیشتری بدید. طراحی سایت شرکتی می تونه از قیمت های بسیار پایین تا قیمت های بسیار بالا راه اندازی و پیاده سازی بشه. لطفا تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *