گروه نرم افزاری چابک > دسته‌بندی نشده > بهترین شرکت طراحی سایت یزد و ویژگی های آن چیست؟
بهترین شرکت طراحی سایت یزد و ویژگی های آن چیست؟

قرار نیست شرکتی را به شرکت دیگری مقایسه کنیم. مخصوصا در شهر خودمان یزد که همه همکار و دوست هم هستیم. همچنین قرار نیست به این نتیجه برسیم که ما بهترین هستیم! اصلا مگر گفتن ما بهترین هستیم نشان دهنده بهترین بودن ما دارد؟ از قدیم گفته اند که «مشک آن است که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید» بنابراین در این مطلب قصد ما مقایسه و نتیجه گیری نیست بلکه بیشتر ویژگی های مورد نیاز برای انتخاب یکی از بهترین های طراحی سایت در یزد را مورد بررسی قرار میدیم و در نهایت شما با داشتن معیارهایی برای مقایسه و انتخاب تصمیم گیری می‌کنید.

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای هر کسب و کار یا فردی که قرار است وب سایتی برای خود داشته باشد متفاوت است. افراد یا شرکت های مختلف بر اساس میزان بودجه، سلیقه شخصی و … میتوانند یک یا چند معیار متفاوت را در نظر بگیرند.

قبل از هر چیز و بررسی معیارها لازم است بدانید هر شرکت، فرد، یا گروهی که اقدام به برنامه نویسی و توسعه وب‌سایت می‌کند، میتواند ادعا کند که بهترین است، به قول معروف هیچ کسی نمیگوید ماست من ترش است. بنابراین این شما هستید که باید با بررسی معیارهای ذهنی خود و مقایسه با قابلیت های شرکت های طراحی و توسعه وب سایت انتخاب صحیح و هوشمندانه ای را انجام دهید.

به طور مثال اعتماد مشتریان بزرگ می تواند یکی از معیارهای مناسب باشد که شرکت های بزرگ به همین سادگی طراحی سایتشان را به مجموعه ای نمی سپارند. یا داشتن نمونه کارهای متعدد کوچک و بزرگ یک شرکت طراحی سایت، نشان دهنده قدرت و محبوبیت آن شرکت دارد. حتی مقایسه و دیدن جایگاه همان سایت شرکت طراحی می تواند نشان دهد که آیا قابلیت و قدرت مورد نظر برای ارائه خدمات مورد نیاز شما را دارا هستند یا خیر.

چه معیارهایی برای انتخاب شرکت طراحی سایت در نظر بگیریم؟

۱- نمونه کارهای قوی:

عموما شرکت های نوپا و بی تجربه نمونه کارهای کمی دارند یا زمانی که از نمونه کارهای آنها دیدن می کنید با مشکلاتی مواجه می شوید. نمونه کارهای انها ممکن است روی دیوایس های مختلف به درستی نمایش داده نشوند، یا طراحی چشم نوازی نداشته باشند. به هر حال با مشاهده نمونه کارهای مجموعه طراحی میتوانید به نقاط قوت و ضعف طراحی آنها پی ببرید.

۲- نتایج موتورهای جستجو:

عموما افرادی که قصد شروع کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت دارند اولین کاری که می کنند در موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و یا بینگ به دنبال شرکت طراحی سایت می گردند. مثلا جستجو میکنند طراحی سایت در یزد و نتایج جستجو را مقایسه می کنند و عموما اولین نتیجه را برتر از سایرین می دانند. اگرچه این شیوه نمی تواند ملاک مناسبی برای خوب یا بد بودن شرکت های طراحی سایت باشد ولی می تواند قدرت آن شرکت را برای بهینه سازی و سئو وب سایت خودی و کسب و کار خود نشان دهد.

۳- مشاوره و دانش فنی شرکت

زمانی که با یک شرکت، فرد یا تیم طراحی و توسعه وب سایت تماس میگیرید باید مشاوره صحیح و دلسوزانه در جهت منافع شما ارائه دهند. اینکه از شرکتی درخواست طراحی سایت داشته باشید و بدون در نظر گرفتن اولویت های شما، کسب و کارتان و بدون اینکه دیدی از نیازهای شما داشته باشد، قیمت و ارائه خدمات را به شما پیشنهاد دهد نشان دهنده ضعف فنی آن شرکت دارد. عموما شرکت های برتر طراحی سایت قبل از ارائه خدمات و قیمت از شما درخواست برگزاری جلسات یا توضیحات مکفی برای بررسی و ارائه بهترین پیشنهاد و خدمات به شما دارند.

۴- پشتیبانی قوی و دلسوزانه

پشتیبانی برای بروزرسانی نرم افزار، رفع مشکلات فنی، افزودن ویژگی و تغییرات مورد نیاز برای هر وب سایتی مورد نیاز است. اگر شرکتی از پشتیبانی وب سایت فرار کند نشان دهنده ضعف نرم افزار و طراحی ارائه شده، عدم توانایی و دانش فنی شرکت در رفع مشکلات و تغییرات، عدم توانایی برقراری امنیت وبسایت و عدم توانایی شرکت در رفع بسیاری از مسائلی است که یک وب سایت در چرخه حیات خود نیاز دارد.

۵- رضایت مشتریان پیشین

هر شرکتی که به شما چند نمونه کار ارائه نماید. قطعا مشتریان خود را برای شما نمایان ساخته است. به سادگی میتوانید با برقراری ارتباط با مشتریان پیشین شرکت از رضایت انها بپرسید و ببینید چگونه به این شرکت اعتماد کرده اند و ایا جواب اعتماد خود را دریافت نموده اند یا خیر.

۶- ارائه قیمت مناسب با جزئیات کامل

قیمت طراحی سایت ثابت و مشخص نیست و نسبت به خدماتی که دریافت میکنید باید محسابه و ارائه گردد. اگر شرکتی لیستی از جزئیات با هزینه هر یک را به شما ارائه ندهد و یک قیمت کلی برای طراحی وب سایت را به شما ارائه کند مشخصا شما نمی دانید تا چه حد قیمت ارائه شده منصفانه می باشد. یکی از ویژگی های شرکت برتر طراحی وب سایت ارائه جزئیات کامل و قیمت هر خدمت یا ارائه پیش فاکتور برای طراحی وب سایت و شفافیت در ارائه خدمات و قیمت ها است.

۷- قرارداد شفاف در طراحی سایت

عموما هنگام شروع یک کار عملیاتی بین کارفرما و مجری یک قرارداد منعقد میگردد تا هزینه، مدت زمان تحویل، خدمات و بسیاری از جزئیات مربوط به آن مشخص گردد. در قرارداد طراحی و توسعه وب سایت باید لیستی از خدمات، زمان تحویل، خدمات مدت دار مانند پشتیبانی و بسیاری از جزئیات ذکر شده باشد. شرکت هایی که از ارائه یا عقد قرارداد تفره می‌روند مشخصا یکجای کارشان میلنگد!.

نتیجه گیری: هر شرکتی برای خودش بهترین است. اما معیارهایی وجود دارد که شما می توانید قبل از همکاری با یک شرکت انها را مورد بررسی قرار دهید و انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. ما برخی از مهمترین معیارها و ویژگی‌های حوزه کاری خودمان را بیان کردیم و میتوانید با در نظرگرفتن انها و مقایسه با معیارهای ذهنی خودتان هر شرکت طراحی و توسعه وب سایت را مورد بررسی قرار داده و انتخاب درستی انجام دهید.

یکم از خودمان هم تعریف کنیم! گروه نرم افزاری چابک با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه طراحی سایت و اپلیکیشن های تحت وب با ارائه مشاوره اولیه رایگان، ارائه پیش فاکتور و قیمت رقابتی و منصفانه و همچنین عقد قرارداد رسمی به ارائه خدمات مشغول است. مشتریان گروه چابک از معترترین شرکت های خصوصی و دولتی یزدی می باشند و همچنین وب سایت های خصوصی و متعلق به این مجموعه در سطح کشوری در حال فعالیت هستند.

منبع: برداشت آزاد از webfx

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *