گروه نرم افزاری چابک > مقالات طراحی سایت > لزوم طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف
لزوم طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف

طراحی وب سایت حرفه ای و به طور کلی اهمیت یک وبسایت اینترنتی بر رشد و بهبود کسب و کارهای مختلف اعم از تجارت‌های الکترونیک و حتی تجارت‌های غیر الکترونیک امروزه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. با این حال اگر سنتی فکر میکنید بد نیست این مطلب را مشاهده کنید تا از غافله عقب نمانید.

روزانه میلیاردها نفر از طریق اینترنت به جستجو، ارتباط با یکدیگر و رفع نیازهایشان می پردازند. یک ویترین بزرگ اطلاعات که امروزه به سادگی در دستان هر شخصی وجود دارد. تلفن های هوشمند در کسری از ثانیه میتوانند بین حجم عظیمی از داده ها نیازهای مارا به اشکال مختلف برطرف نمایند. لازم است به این باور برسیم که امروزه اینترنت بستری مناسب برای توسعه و جذب روزافزون مشتری است و مسلماً لزوم طراحی سایت اینترنتی برای کسب و کارهای مختلف از حدی که تصورش را دارید بیشتر است.

بیایید برخی از ویژگی های وب سایت را برای کسب و کارتان باهم بررسی کنیم.

بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترسید!

۲۴ ساعته و حتی زمانی که در خواب هستید مشتریان شما از خدمات و سرویس هایتان اطلاع کسب میکنند و در حال استفاده از انها هستند. فروشگاه یا کسب و کار شما به صورت شبانه روز در خدمت مشتری است.

طراحی سایت که 24 ساعته در دسترس است

گستره جغرافیایی معنی و مفهمومی ندارد

یک وب سایت گستره‌ی جغرافیایی بسیار بزرگ‌تری نسبت به آدرس فیزیکی یک شرکت دارد. برای اینکه مشتریان شما بتوانند به وب سایت شما و در نتیجه به شما مراجعه کنند فقط و فقط احتیاج به یک اتصال اینترنت دارند. تفاوتی ندارد که مشتریان شما کجا باشند، هر کجای دنیا شبکه اینترنت می‌تواند ارتباط مشتری را با شما برقرار کند.

نقشه

 

گوگل می شوید

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود یک وب سایت در بهبود رونق کسب و کارتان تأثیر داشته باشد، گوگل است. اکثر مردم برای رفع نیازها و کسب اطلاعات از موتور جستجوی گوگل استفاده میکنند. دوست ندارید از این امکان استفاده کنید و مردم شما را نیز ببینند!

جستجوی گوگل

خدمات و محصولات شما بهتر معرفی میگردد و در زمانتان صرفه جویی می‌کنید

در کسب و کارهای فیزیکی شما با مشتریانتان ارتباط برقرار میکنید اما تا چه میزان می توانید در مورد خودتان، کسب و کارتان و محصولاتتان با مشتری ها صحبت کنید و انها تا چه میزان می توانند مزایا و ویژگی های کسب و کار شما را درک نمایند؟ تا چه حد می توانید به همه مشتری هایتان این اطلاعات را بدهید و ان را تکرار کنید! یکی از ویژگی‌های استفاده از سایت برای مدیریت کسب و کار صرفه‌جویی در زمان مشتری و فروشنده است. فروشنده می‌تواند یکبار توضیحات و تصاویر محصولات و خدمات خود را بر روی وب سایت قرار داده و از تکرار دائم آن‌ها برای مشتریان جلوگیری کند. همچنین مشتری هم می‌تواند در محیطی آرام مانند منزل نسبت به مشاهده خدمات و محصولات اقدام نموده و با خیال اسوده به دریافت محصولات و خدمات مورد نظر اقدام کند.

ذخیره زمان

از مشتریان خود بازخورد واقعی دریافت می‌کنید

در بسیاری از موارد نظرات مشتریان به‌قدری سازنده است که تأثیرات آن می تواند کسب و کارتان را متحول نماید. داشتن یک وب سایت در جهت دریافت نظرات واقعی از مشتریان از این نظر حائز اهمیت است که مشتریانتان از طریق وب‌ سایت با آرامش خاطر و به دور از هر گونه تعارف که در روابط فیزیکی بسیار رخ می دهند به شما از طریق فرم های تماس، نظرسنجی، کامنتینگ و …. بازخورد می دهند.

بازخورد

آنلاین به همه جا میفروشید

محصولات فیزیکی و خدمات مجازی خود را بدون دقدقه و از طریق درگاه های بانکی متصل به حسابتان و از طریق وب سایت به هر کجا که دوست دارید بفروشید! همه نمیتوانند به فروشگاه فیزیکی شما برای خرید مراجعه نمایند اما امروزه با توجه به رشد سریع و موفقیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی و تجربه‌ی خوشایندی که این نوع خرید در اختیار مشتریان قرار گرفته است، در صورتی که فروش محصول فیزیکی یا ارائه خدمات مجازی داشته باشید، پس از راه‌اندازی وب سایتتان می‌تواند به صورت آنلاین نسبت به فروش محصولات یا ارائه خدمات اقدام نمایید.

از رقبای تازه وارد سبقت گرفته اید!

بسیاری از رقبای شما که در اینده کسب و کاری تازه و مشابه با شما ایجاد میکنند از شما عقب ترند، توجه داشته باشید در شرایط برابر گوگل به وبسایت‌هایی بهای بیشتری می‌دهد که قدمت صفحات‌ آن‌ها بیشتر باشد.

سخن پایانی

امیدواریم دلایل بالا شما را به این نتیجه رسانده باشد که برای افزایش بهره‌وری کسب و کارتان نیاز به یک وب سایت دارید و اگر هنوز وب سایتی راه اندازی نکرده اید و دوست دارید بهتر دیده شوید، از رقبایتان جا نمانید و کسب و کار خود را گسترش دهید هر چه سریعتر اقدام نمایید. ما آماده ایم تا با بهره‌گیری از تخصص کافی و تجربه ای بیش از یک دهه و با بکارگیری از بروزترین فناوری‌ها، یک وب سایت حرفه ای و کاربرپسند برای شما طراحی کنیم که مسیر شما را برای رسیدن به موفقیت بسیار هموار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *