بنر مشاوره طراحی سایت و خدمات دیجیتال

مشاوره طراحی وب سایت و بازاریابی دیجیتال توسط گروه نرم افزاری چابک

برای انجام هر کاری دریافت مشاوره از افراد خبره در همان زمینه یک امر مهم محسوب می شود و می تواند موفقیت آن کار را تا حد زیادی افزایش دهد.

دریافت مشاوره قبل از طراحی یک وب سایت نیز بسیار مهم است و می تواند در تصمیم گیری های شما نقش بسزایی داشته باشد. همچنین استفاده از یک مشاور خوب و تعیین یک استراتژی مناسب برای بازاریابی دیجیتال و بهره وری از امکانات در دسترس برای افزایش فروش و بهره بردن کافی از پل های ارتباطی اینترنتی جهت افزایش اعتبار و برندینگ شما نیز بسیار مفید است.

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

دریافت مشاوره راه اندازی کسب و کار اینترنتی و طراحی سایت در یزد

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی در یزد هستید و تمایل دارید وب سایت، اپلیکیشن یا هر گونه پل ارتباطی اینترنتی را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید و حس می کنید نیاز به مشاوره دارید ما اماده ایم تا به شما راهنمایی لازم را ارائه کنیم.

ما در گروه نرم افزاری چابک خدمات سعی میکنیم قبل از طراحی وب سایت یا هر گونه خدمات دیجیتال مورد نیاز، بطور صادقانه اهداف و ایده های شما را بررسی کنیم و برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما، چالش ها، نیازها، هزینه ها و هر انچه برای موفقیت در اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت شما نیاز است را تشریح و مورد بررسی قرار دهیم. تا بتوانید تصمیم گیری های مفید و لازم را برای بهره وری کافی بگیرید.

۱

تماس و هماهنگی برای مشاوره

با ما تماس بگیرید تا موضوع جلسه مشخص شود و یک زمان برای ملاقات حضوری هماهنگ کنیم تا شما به نزد ما بیایید یا ما به خدمت شما برسیم

۲

حضور و گپ و گفت دوستانه حول موضوع جلسه

کلیه مباحث پیرامون موضوع جلسه را با هم بررسی میکنیم و می توانید از تجربیات و دانسته های ما مطلع شوید

 

مشاوره کسب و کار اینترنتی و فواید آن

آیا برای یک شروع رویایی در بازار آنلاین آماده می شوید؟ آیا کسب و کار سنتی دارید و تمایل دارید آن را بروز کنید و مارکت آنلاین خود را داشته باشید؟ ممکن است یک ایده بسیار خلاقانه دارید و تمایل دارید آن را به عنوان یک کسب و کار آنلاین یا استارتاپ در بستر اینترنت ارائه دهید. به هر حال شما می خواهید به یک مارکتی وارد شوید که ممکن است اطلاع زیادی از آن نداشته باشید و بد نیست قبل از شروع و ورود به این بازار در مورد آن تحقیق کنید و مشاوره بگیرید.

با مشاوره صحیح و بررسی چالش ها و نیازسنجی صحیح می توانید کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشید. بسیاری از افراد فکر می کنند اگر ایده ای دارند کافیست آن را در اینترنت ارائه دهند یا فکر می کنند با زدن یک وب سایت یا پیج اینستاگرام یا هر پل ارتباطی انلاین دیگر به راحتی به موفقیت می رسند. بسیاری از کسب و کار ها با وجود ایده های خلاقانه، بدون دریافت مشاوره و یک استراتژی خوب و هدفمند به سادگی شکست خورده اند. حال انکه بسیاری از ایده های خام نیز با مشاوره صحیح و یک استراتژی مناسب به قله موفقیت رسیده اند.

مشاوره طراحی وب سایت و فواید آن

قبل از طراحی سایت در یزد لازم است در خصوص هدف گذاری و روش اجرای آن مشاوره های لازم را از افراد خبره در این زمینه دریافت نمایید. باید بدانید ایا وب سایت طراحی شده هدف اصلی شما را مرتفع می سازد یا خیر. همچنین باید برای نحوه اجرا، ابزارهای مورد نیاز، هزینه های اجرا و موارد جزء و کل دیگر مشاوره بگیرید و از امادگی خود برای ایجاد وب سایت اطمینان حاصل نمایید.

با دریافت مشاوره قبل از برپایی یک وب سایت، قبل از اینکه دچار سردرگمی، شکست، از دست رفتن هزینه و …. شوید به موارد مهم زیر دست پیدا خواهید کرد:

  • با روش کار و نحوه ایجاد وب سایت اشنا خواهید شد
  • متوجه خواهید شد وب سایت اینده شما تا چه حدی می تواند شما را به هدف خود نزدیک نماید.
  • با مخاطبین، رقبا و شرکت های همکار خود در فضای اینترنت اشنا خواهید شد.
  • با موتورهای جستجو، روش رتبه بندی وب سایت ها و مباحث سئو آشنا خواهید شد.
  • هزینه های ثابت و متغیر برپایی وب سایت برای شما تا حد زیادی آشکار خواهد شد.
  • با زمانبندی طراحی و ایجاد وب سایت متناسب با کسب و کارتان آشنا خواهید شد.
  • به راهکارهای جدید و خلاقانه که از طرف مشاور به شما پیشنهاد داده شده دست پیدا خواهید کرد.
  • درصد ریسک و موفقیت وب سایت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده اید.
  • و …..

اطلاعات تماس جهت برقراری ارتباط و دریافت مشاوره

گروه نرم افزاری چابک با بیش از یک دهه سابقه موفق در طراحی و توسعه وب سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ آماده پاسخگویی به سوالات و مشاوره های مورد نیاز قبل از طراحی وب سایت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد.

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱