طراحی وب سایت

طراحی انواع وب سایت به صورت حرفه ای و با بهترین کیفیت

به دنبال طراحی یک وب سایت باکیفیت و حرفه ای هستید و تمایل دارید یک شرکت حرفه ای طراحی سایت را انتخاب کنید؟ پس به صفحه درستی مراجعه کرده اید. ما اماده ایم که بهترین خدمات حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت را به شما ارائه کنیم. “

طراحی و برنامه نویسی وب سایت با متدهای مختلفی انجام می شود و هر شرکتی رویکردی را برای این منظور در نظر میگیرد. رویکرد ما تنها یک انتخاب نیست بلکه بر اساس نیاز شما و درخواست های شما از برنامه نویسی اختصاصی گرفته تا طراحی و توسعه وب سایت های وردپرسی را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم تا رضایت کامل شما را جلب نماییم.

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

اهمیت طراحی وب سایت

با توجه به گسترش روز افزون اینترنت و استفاده مردم از آن، نقش وب سایت های اینترنتی پررنگ تر از قبل شده است تا جایی که امروزه وب سایت های اینترنتی بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره ما هستند. از کسب اطلاع در مورد اخبار روز، دریافت قیمت یک محصول، مشاوره قبل از خرید و هر انچه که نیاز داریم را در اینترنت جستجو می نماییم و با ویترینی از وب سایت های اینترنتی روبرو هستیم که خدمات خود را به ما ارائه می دهند و به نحوی از این خدمات استفاده می کنیم.

همزمان با رواج خرید و فروش اینترنتی در چند سال اخیر٬ با رشد فروشگاه‌های اینترنتی نیز روبه‌رو بوده‌ایم به نحوی که در حال حاضر بخش عمده ای از خرید و فروش ها توسط وب سایت های اینترنتی فروشگاهی صورت می پذیرد، امروزه داشتن وبسایت برای اکثر کسب و کارها به یک ضرورت تبدیل شده است. دیگر فرقی نمیکند که شما یک کارخانه دار باشید یا یک شرکت کوچک، حتی ممکن است در منزل کسب و کارتان را اداره میکنید، امروزه وبسایت یکی از مهمترین عواملی است که می تواند خدمات و محصولات شما را در معرض دید میلیون ها ببیننده اینترنتی قرار دهد.

اگر تصمیم خود را گرفته اید و تمایل دارید ویترین اینترنتی خود را برپا نمایید به شما تبریک میگوییم چرا که یکی از بهترین تصمیم ها را در خصوص کسب و کار یا نوع خدماتی که ارائه می‌کنید گرفته اید. ما نیز در این امر شما را یاری میکنیم و به شما می‌گویم نحوه پیاده سازی وب سایت چگونه است و ما دقیقا چه کاری را انجام می دهیم تا در نهایت شما به یک وب سایت هدفمند و با کیفیت در سطح اینرتنت دست یابید.

مسیر طراحی سایت حرفه ای برای موفقیت

انتخاب یک مسیر درست برای طراحی سایت حرفه ای بسیار با اهمیت است. شما باید شرکتی را انتخاب کنید که علاوه بر دانش فنی بالا از تجربه بالایی نیز در این زمینه برخوردار باشد و یک مسیر درست را برای برپایی و پشتیبانی وب سایت شما در اختیارتان قرار دهد. مسیر ما برای خلق ایده هایتان اینجاست و گام به گام با شما همراه هستیم.

۱

گام اول: مشاوره قبل از تصمیم گیری

راه اندازی وب سایت ساده است اما شما باید برای راه اندازی یک سایت حرفه ای و هدفمند تصمیم بگیرید. چه چیزی بهتر از مشاوره! شاید وب سایت گزینه مناسبی برای شما نبود!

۲

گام دوم: نیازسنجی

طراحی یک وب سایت حرفه ای و منحصربفرد بدون نیازسنجی معنی و مفهومی ندارد. در این گام کشف نیازها را راه حل ها را پیدا می کنیم.

۳

گام سوم: طراحی و برنامه نویسی

تفاوت سایت ها اینجاست و این گام محکم برداشته خواهد شد تا در مسیر درستی برای رسیدن به نیازها و اهدافتان قرار بگیرید

۴

گام جهارم: دریافت بازخورد

جمع اوری بازخوردها و اینکه ایا در مسیر درستی هستید بسیار با اهمیت است. از آن غافل نیستیم و به بازخوردهای شما و کاربرانتان اهمیت می دهیم.

۵

گام پنجم: بهبود

برای به دست آوردن موفقیت بیشتر و اهمیت به بازخوردها در هر کاری به بهتر شدن نیاز است. یک سایت حرفه ای هم نیز به بهبود نیاز دارد

۶

گام ششم: تکرار

مسیر همین است. انقدر تکرار می شود تا قله های موفقیت فتح شوند. از مشاوره,طراحی, بازخورد و بهبود تا بینهایت شما درکنارتان هستیم

 

ویژگی ها و مشخصات طراحی سایت خوب و درجه یک

برای طراحی سایت حرفه ای و خوب می توان مشخصات و ویژگی های زیادی در نظر گرفت که در تمام پروژه های طراحی سایت گروه نرم افزاری چابک این مشخصات و ویژگی ها در نظر گرفته خواهد شد.

    مشخصات کدنویسی و طراحی وب سایت

  • طراحی سایت با استانداردهای کامل طراحی و برنامه نویسی
  • رعایت روانشناسی رنگ و ایجاد هویت بصری برند در وب سایت
  • طراحی کاملا بهینه و موبایل فرندلی
  • طراحی به صورت مولتی دیوایس و مولتی بروزر
  • بهینه سازی سرعت و قبولی در تست سرعت
  • کشینگ پیشرفته سمت سرور و اجرای سریعتر درخواست ها
  • کشینگ صفحات استاتیک و لودینگ بسیار سریع صفحات در مرورگر
  • سئو سازی داخلی وب سایت و ساختار مورد نیاز سئو
  • طراحی اختصاصی و عدم استفاده از قالب یا طرح اماده
  • بهینه سازی خودکار صفحات خروجی
  • بهینه سازی فایل های استاتیک وب سایت
  • رعایت استانداردهای w3c در وب سایت
  • رعایت استانداردهای اسکیما در انواع محتوا
  • هاست و پنل کاربری امن و کاملا مدیریت شده

    مشخصات عمومی وب سایت

  • پنل کامل مدیریتی جهت ایجاد و تغییر در محتوا
  • عدم وجود محدودیت در تعداد یا میزان محتوا
  • امکان تعریف تعداد دلخواه کاربر یا مدیر
  • انواع فرم های قابل ارسال با توجه به نیازسنجی
  • انواع صفحات ثابت مانند درباره ما,تماس با ما و …
  • سیستم بلاگ و قابلیت های کامل و استاندارد بلاگینگ
  • فهرست های تو در تو به تعداد دلخواه
  • واترمارک سازی خودکار تصاویر جهت حفظ کپی رایت
  • سیستم هوشمند سئو جهت کمک در درج محتوای سئو محور
  • مدیریت کامل ویجت های مختلف و در نظر گرفته شده
  • دریافت گزارش از امار بازدید از پنل مدیریت
  • خروجی استاندارد جی سون برای ارتباط با دیگر نرم افزارها
  • پشتیبان گیری خودکار و بارگذاری در گوگل درایو
  • سیستم کامل امنیتی برای جلوگیری از هک یا نفوذ

و هر امکان و ویژگی که شما نیاز دارید 😮

قیمت طراحی وب سایت

قیمت طراحی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی یا هر سایتی که قرار است طراحی کنید به عوامل مختلفی بستگی دارد. از طراحی تا امکانات گرفته و خدماتی که روی وب سایت شما ارائه می گردد. بنابراین برای دریافت قیمت دقیق و واقعی وب سایت خود لازم است با ما تماس بگیرید. تمایل نداریم با دادن قیمت هایی در پلن های ثابت شما را محدود به یک پلن کنیم که ممکن به قابلیت هایی نیاز داشته باشید یا نداشته باشید!

وب سایت ها امروزه به صورت رایگان تا مبالغ بسیار زیاد قابل پیاده سازی هستند. به طور مثال در حال حاضر وب سایت هایی با مبالغی بین ۴۰۰,۰۰۰ الی ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان پیاده سازی می گردند که به نظر ما از کیفیت پایینی برخوردارند. وب سایت هایی در رنج قیمتی ۳,۰۰۰,۰۰۰ الی ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان از وب سایت های متوسط بازار به شما می روند. وب سایت هایی با قیمت ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ الی ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان از وب سایت های خوب با امکانات کافی و طراحی اختصاصی برخوردارند و وب سایت هایی با مبالغ بیش از ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان جزو وب سایت هایی با توسعه یا برنامه نویسی اختصاصی به شمار می روند.

انواع طراحی وب سایت

طراحی وب سایت ها با توجه به نوع وب سایت و حوزه فعالیت کارفرما انجام می شود. وب سایت ها نیز مانند هر کسب و کار یا رسته کاری به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند. به طور مثال یک سایت فروشگاهی با سایت شرکتی یا شخصی رویکرو و امکانات کاملا متفاوتی دارد. در ادامه با انواع طراحی وب سایت ها اشنا خواهید شد.

طراحی وب سایت شرکتی

این نوع طراحی برای شرکت ها و برندهایی که تمایل دارند به جای معرفی محصولات یا برندهای فرعی، برند و شرکت خود را معرفی کنند مناسب است. عموما سایت شرکتی به تبلیغ یا بازاریابی محصولات نمی پردازد، بلکه بر عملکرد کسب و کار شرکت، اخبار شرکت، کارکنان و مسئولیت اجتماعی تأکید می‌کند.

هدف اصلی در طراحی وب سایت شرکتی نمایش موفقیت شرکت و شهرت آن است، همچنین با ایجاد اعتماد و اطلاع رسانی در مورد خدمات و محصولات اعتبار برند و خدمات خود را بالا می‌برد اما تمرکزی روی فروش یا یک محصول ندارد.

طراحی وب سایت فروشگاهی

این نوع طراحی با هدف امکان فروش و پرداخت آنلاین یک یا چند محصول از یک یا چندبرند مختلف ایجاد می شود. منظور از محصول هر چیز قابل فروش است. به طور مثال فروش دوره های اموزشی، فایل یا هر خدمت قابل فروش که در یک سایت قابل ارائه باشد و امکان دریافت با پرداخت انلاین میسر باشد را در سایت های فروشگاهی خواهیم دید.

هدف اصلی در طراحی وب سایت فروشگاهی نمایش محصول یا محصولات مختلف و امکان فروش و پرداخت انلاین است. محصولات مورد نظر می تواند از یک یا چند برند مختلف باشد یا اینکه خدمت یا محصولی را برای فروش عرضه نماید. تمرکز در وب سایت های فروشگاهی روی فروش و پرداخت انلاین است.

طراحی وب سایت شخصی

طراحی سایت شخصی با هدف معرفی یک شخص، چهره یا فرد سرشناس ایجاد می شود. در وب سایت شخصی رزومه سازی و معرفی شخص از اولویت بسیار بالایی برخوردار است و طراحی باید نشان دهنده روحیات، تخصص ها و اهدافی باشد که چهره یا فرد معرفی شده از آن پیروی می کند .

هدف اصلی در طراحی وب سایت شخصی نمایش مشخصات فردی، روحیات شخصی، رزومه کاری، تخصص ها و همچنین راه های ارتباطی و هر چیزی است که فرد تمایل دارد آن را با دیگران به اشتراک بگذارد.

طراحی وب سایت خبری

وب سایت های خبری و طراحی این نوع از وب سایت ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اطلاع رسانی و پوشش اخبار مختلف را به بهترین شکل ممکن به مخاطب خود ارائه نماید. در وب سایت های خبری اولویت اگاهی رساندان و نمایش اطلاعات خبری به بهترین شکل ممکن است

هدف اصلی در طراحی وب سایت خبری اطلاع رسانی است و بر اساس خط فکری رسانه باید طراحی و چهارچوب در نظر گرفته شده برای وب سایت الهام دهنده چهارچوب و خط فکری رسانه یا موضوعات پوشش دهنده رسانه باشد .

طراحی وب سایت سازمانی

طراحی وب سایت سازمانی از جمله طراحی های حساس در حوزه طراحی و برنامه نویسی وب سایت است. در این نوع از وب سایت ها امنیت بالا و ایجاد یک پورتال برای خدمات سازمانی و تعامل کاربران و مدیریان با یکدیگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

در وب سایت های سازمانی تعامل بین کاربران و مدیران و هماهنگی کامل بین زیرمجموعه های سازمانی و دیگر سازمان های وابسته و ایجاد یک زیر ساخت اطلاعاتی مطمئن مورد نیاز است که در وب سایت های کوچک دیده نمی شود. بنابراین هدف اصلی در وب سایت سازمانی تعامل بین سازمان ها، مدیران و کاربران سایت با امنیت بسیار بالا و جمع اوری و ضبط داده ها به شکل مطمئن است.

طراحی وب سایت خدماتی

در وب سایت های خدماتی طراحی سایت با هدف ایجاد بستری برای ارائه خدمات برخط و انلاین به صورت تخصصی است. به این نحو که کاربر برای دریافت خدمتی به سایت مراجعه نموده و خروجی خدمات درخواستی را به صورت انلاین و برخط دریافت می کند.

در وب سایت های خدماتی تمرکز طراح و برنامه نویس روی یک یا چند خدمت تخصصی است که لازم است به طور کاملا برخط ارائه شود. مانند ترجمه آنلاین و ماشینی، تبدیل متن به گفتار، کاهش حجم تصاویر یا هر خدمت قابل ارائه که به صورت برخط قابل ارائه باشد.

جهت طراحی وب سایت همین الان تماس بگیرید

شرکت ما در استان یزد واقع شده اما از سراسر کشور امکان دریافت خدمات طراحی وب سایت را خواهید داشت. با تماس شما سعی می کنیم بهترین شیوه را جهت برقراری ارتباط با شما و اجرای وب سایتتان به کار بگیریم.

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱

طراحی وب سایت را با گروه نرم افزاری چابک تجربه کن

معرفی خدمات طراحی سایت ما تفاوت ما با رقبا هزینه طراحی سایت چقدر است نمونه کار مراحل طراحی سایت

ما که هستیم؟

یک شرکت طراحی وب سایت در استان یزد و دارای بیش از یک دهه سابقه موفق در انجام پروژه های طراحی و توسعه وب سایت هستیم. ما با دانش فنی کافی (آکادمیک و تجربی) با متدهای روز جهانی وب سایت و برنامه های تحت وب را در هر مقیاسی طراحی می کنیم. تیم ما متشکل از افراد باتجربه و متعهد در زمینه طراحی وب سایت، طراحی گرفیک، تولید محتوا، سئو کار و … می باشد

صفحه درباره ما

خدمات طراحی انواع وب سایت و برنامه تحت وب

از یک وب سایت کوچک شخصی تا یک پورتال بزرگ سازمانی یا تبدیل ایده شما به وب سایت را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم

مشاوره قبل از طراحی سایت: قبل از طراحی سایت جلساتی را با شما برگزار می کنیم و تمام اهداف و نیازهای شما را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهیم. جلسات برگزار شده و مشاوره های حضوری و تلفنی به صورت رایگان بوده و میتوانید از تجربیات ما به صورت رایگان استفاده نمایید

طراحی UI: طراحی قالب یا ظاهر سایت شما مهترین بخش از خدمات ما می باشد. گرافیک وب سایت را با توجه به نیاز شما و متناسب با برند شما طراحی میکنیم و آن را به تایید شما می‌رسانیم

طراحی UX: یک دهه تجربه ما و مشاهده و انالیز بازخورد مشتریانمان همراه وب سایت شما خواهد بود و وب سایت شما را به نحوی طراحی می‌کنیم که بهترین تجربه کاربری را برای بازدیدکنندگانتان به ارمغان بیاورد.

پیاده سازی با وردپرس یا اختصاصی: نسبت به نیاز شما وب سایت مورد نظرتان را با سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس یا کاملا اختصاصی و با یک چهارچوب نرم افزاری PHP پیاده سازی خواهیم کرد.

بهنیه سازی سایت: وب سایت های طراحی شده توسط ما تا حد ممکن بهینه سازی می شوند و کدهای خروجی توسط W3C قابل اعتبارسنجی هستند و همچنین از نظر سرعت با معیارهای GTMETRIX هماهنگی کاملی داریم.

طراحی سئو محور و گوگل فرندلی: طراحی وب سایت را با توجه به الگوریتم های روز گوگل انجام می‌دهیم و وب سایت شما از نظر سئو بهینه سازی می شود.

تفاوت ما با رقبایمان

تفاوت ما با رقبایمان در چند جمله که اصول حرفه ای و سرلوحه کاریمان است خلاصه می شود

  • صفر تا صد پروژه را توسط خودمان انجام می دهیم و وابستگی به شرکت ها و گروه های دیگری نداریم
  • کار ما قانونی است و مجوزهای لازم را برای این کار در اختیار داریم و برای طراحی سایت قرارداد قانونی منعقد می گردد.
  • نسبت به نیاز مشتری طراحی را انجام می دهیم و بدون درخواست کارفرما از هیچ قالب اماده یا طرح تکراری استفاده نمی کنیم
  • مشتری نسبت به انچه نیاز دارد هزینه پرداخت می کند و هزینه های گزاف و اضافی را بدون دلیل به مشتری تحمیل نمی کنیم.
  • از کلمه “نه” و “نمیشه” متنفریم و تمام نیازها و درخواست های مشتری را در طراحی اعمال می‌کنیم
  • به نیازهای جدید در سریعترین زمان ممکن پاسخ می دهیم.
  • پس از طراحی سایت تا زمانی که نیاز داشته باشید در کنارتان هستیم و می توانید از پشتیبانی کامل ما استفاده نمایید.

قیمت طراحی وب سایت توسط ما؟

هزینه ثابتی نداریم چرا که هزینه سایت شما با سایت دیگری متفاوت خواهد بود. ما از هیچ پلن اماده یا طراحی اماده استفاده نمی کنیم تا یک هزینه ثابت را برای مشتری هایمان در نظر بگیریم. شما دقیقا به همان اندازه ای هزینه می کنید که خدمات دریافت می کنید. با این حال هزینه های طراحی و توسعه وب سایت توسط ما از دیگر رقبا کمتر بوده به نحوی که ما تضمین می دهیم اگر کار انجام شده توسط ما را با قیمت پایینتری بتوانید انجام دهید تمام هزینه های شما را بازمیگردانیم!

این مطلب به شما پیشنهاد می شود!

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

هزینه طراحی سایت چقدر است؟

اگر به فکر طراحی وب سایت هستید و میخواهید برای خود یا کسب و کارتان یک سایت راه بیاندازید حتما این سوال ذهن شما را مشغول کرده که برای راه اندازی یک وب سایت چقدر باید هزینه کنید؟

نمونه کارهای طراحی وب سایت

همراهی و همکاری با شرکت ها و برندهای استانی، کشوری و حتی در سطح جهانی باعث افتخار و خشنودی ماست. جهت دریافت نمونه کار لازم است با ما تماس بگیرید و حوزه کاری خود را مشخص کنید تا نمونه کار مرتبط خدمت شما اراپه گردد.

مراحل سفارش طراحی سایت و انجام کار توسط ما

امکان سفارش طراحی سایت به صورت حضوری در استان یزد و به صورت غیر حضوری در کلیه شهرهای کشور فراهم است

۱. تحلیل و بررسی نیاز‌ها و مشاوره

در این مرحله تمام نیازهای شما بصورت کامل بررسی می شوند و مشاوره های لازم توسط ما به شما ارائه خواهد شد. این مرحله رایگان بوده و پس از گفتگو با ما می توانید تصمیم گیری نمایید.

۲. انعقاد قرارداد یا پیش فاکتور

در این مرحله برای همشهریان یزدی قرارداد کاری جهت طراحی سایت بین ما (گروه نرم افزاری چابک) و شما (کارفرما) تنظیم و برای دریافت تایید خدمتتان ارائه میگردد. در روش غیرحضوری و برای ساکنین غیر یزدی دریافت پیش فاکتور، قرارداد و … به صورت الکترونیک و از طریق پرتال مشتریان امکان پذیر است. همچنین امکان ارسال یا فکس پیش فاکتور یا قرارداد نیز وجود خواهد داشت.

۳. تایید قرارداد و پیش فاکتور و همچنین پرداخت ۴۰ درصد هزینه پروژه.

در این مرحله پس از تایید پیش فاکتور یا قرارداد لازم است برای شروع پیش پرداخت واریز نمایید تا زمانبندی انجام پروژه اغاز گردد.

۴. شروع طراحی سایت توسط ما و ارائه طرح های گرافیکی، مشورت و تاییدات شما، کدنویسی و …

در این مرحله بر اساس نیاز های شما که در پیش فاکتور یا قرارداد ذکر شده امکانات مورد نیاز و طراحی های گرافیکی صورت خواهد پذیرفت. در طول اجرای پروژه نیز از شما برای طرح ها و تایید آنها مشورت خواهیم گرفت. سپس طرح ها را کدنویسی و پیاده سازی خواهیم نمود

۵. ارسال یا رونمایی نهایی پروژه و تایید نهایی توسط شما.

در نهایت پروژه به صورت آدرس محلی یا لینک اینترنتی خصوصی برای تایید شما ارسال خواهد شد.

۶. تسویه حساب

در این مرحله شما ملزم به پرداخت مابقی مبلغ قرارداد خواهید بود.

۷. اجرا و راه‌اندازی وب سایت در بستر اینترنت.

پس از تایید و تسویه حساب کامل، وب سایت شما در بستر اینترنت راه اندازی میگردد و از طریق ای پی یا نام مورد نظر قابل دسترسی است.

۸. آموزش و شروع پشتیبانی به مدت مشخص شده در قرارداد.

بخش کنترلی سایت به شکل رایگان در یک جلسه یک ساعته به شما اموزش داده خواهد شد. همچنین پشتیبانی از وب سایت طبق مدت توافق شده در شروع خواهد شد.