بنر طراحی سایت یزد

طراحی سایت در یزد توسط گروه نرم افزاری چابک

به صفحه ی درستی منتقل شده اید. عنوان مطلب گویاست ” طراحی سایت در یزد! “

قرار است با هم برای طراحی وب سایت شما ایده پردازی کنیم و به شما مشاوره دهیم تا بتوانید برای دیده شدن توسط میلیون ها کاربر اینترت یک وب سایت با کیفیت طراحی کنید. ما یک گروه نرم افزاری در استان یزد هستیم که خدمات طراحی وب سایت را در سطح استان ارائه می‌دهیم. همانطور که ما توسط شما دیده شده‌ایم و توانستیم از طریق موتورهای جستجو شما را ترغیب به مشاهده این صفحه کنیم بنابراین شما هم می‌توانید با راه کارهای ما و استفاده از یک طراحی خوب دیده شوید. ما اماده ایم تا بهترین راه کارها را به شما ارائه دهیم.

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

مراحل طراحی سایت در یزد

اگر به فکر طراحی سایت هستید به شما تبریگ می‌گوییم. شما تنها چند قدم تا رسیدن به هدف خود فاصله دارید. ما در گروه نرم افزاری چابک طراحی وب سایت شما را به بهترین شکل ممکن و در چند مرحله انجام می‌دهیم.

۱

تماس اولیه و برگزاری جلسه

برگزاری یک جلسه به صورت تلفنی یا حضوری در دفتر شرکت و نیازسنجی

۲

ارائه بهترین راهکار و پیشنهادات

نسبت به نیازهای شما بهترین راهکار را به شما پیشنهاد می‌دهیم و می‌توانید از تجربیات ما استفاده نمایید

۳

ارائه طرح و دموی اولیه

بر اساس نیازهای شما و اهداف مطرح شده در جلسه یک طرح اولیه گرافیکی از وب سایت را دریافت می‌کنید

۴

دریافت بازخورد و نظرات شما

ثبت تغییرات و نظرات شما در طرح و دموی اولیه سایت و به تایید رساندن آن

۵

پیاده سازی وب سایت

پیاده سازی طرح نهایی وب سایت به صورت کاملا بهینه و با استانداردهای روز دنیا

۶

تحویل وب سایت و شروع پشتیبانی

وب سایت را به شما تحویل میدهیم ولی تنها نخواهید ماند و از پشتیبانی کامل ما بهره مند می‌شوید

 

اهمیت طراحی سایت در استان یزد

شهر یزد هم مانند هر شهر دیگری نیاز دارد کسب و کارهای سنتی را به کسب و کارهای مدرن تبدیل کند. چندی پیش بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارهای شهر یزد را دچار اختلال نمود، اما در این بین کسب و کارهایی که برای خود وب سایت  طراحی کرده بودند از این مشکل در امان بودند و بسیاری از خدمات خود را از طریق وب سایت ارائه دادند. اگرهنوز وب سایتی برای کسب و کار خود ندارید و در شهر یزد زندگی میکنید از غافله عقب نمانید. تا مدتی دیگر چه در شهر یزد کسب و کاری دارید یا در هر شهر دیگری وب سایت عضو جدایی ناپذیر کسب و کار شما خواهد بود. روش های سنتی در زندگی مدرن امروز جای خود را به روش های دیگری داده اند که لازم است به این جمع بپیوندید

چرا باید وب سایت داشته باشید؟

شاید تا چندی پیش طراحی یک وب سایت جنبه تجملاتی داشت و تنها شرکت های بزرگ تجاری در سطح بین المللی به سمت طراحی وب سایت حرکت میکردند ولی امروزه ساخت یک سایت معتبر و متفاوت به عنوان کوچکترین لازمه یک تجارت موفق محسوب می شود، حال در کوچکترین شهرهای کشور و حتی در روستاها دسترسی به اینترنت پرسرعت امکان پذیر است و همه قبل از مراجعه حضوری برای دریافت خدمات، آن را در اینترنت جستجو میکنند!. بسیاری از شرکت ها، موسسات، فروشگاه ها و حتی افراد برای دیده شدن و مهر تائیدی بر اعتبارشان یک وب سایت برای خود راه اندازی میکنند تا بین خوشان و بازدیدکنندگانشان لینک شوند.

چه سایت هایی در یزد طراحی می کنیم؟

هر نوع سایت و اپلیکیشن تحت وبی که در ذهن شماست توسط ما قابل پیاده سازی است. به عبارتی ایده یا طرح ذهنی شما توسط تیم ما پیاده سازی میگردد. با این حال عموما وب سایت های زیر طرفداران زیادی دارند و بیشترین درخواست های طراحی سایت برای این نوع از سایت ها ارسال می‌شود

طراحی سایت شخصی

معرفی و رزومه سازی برای افراد، مشاهیر، پزشکان و ارتباط رسمی شما با مراجعین

طراحی سایت شرکتی

کاتالوگ انلاین محصولات و معرفی شرکت و ایجاد پل ارتباطی بین مشتری و شرکت

طراحی فروشگاه اینترنتی

فروش هر گونه محصول فیزیکی، مجازی، فایل و … به همراه درگاه پرداخت اینترنتی

ویژگی های طراحی سایت برای کسب و کارهای مختلف

ویژگی های زیادی می توان عنوان نمود که یک وب سایت چگونه می تواند کسب و کار شما را از این رو به آن رو کند! همین الان دنبال یک خرید هستید و اولین قدم شما چیست؟ آن را گوگل میکنید… غیر از این است؟

  • دیده شدن در فضای اینترنت
  • ایجاد اعتبار مضاعف
  • مدرنیته کردن کسب و کار
  • خدمات ۲۴ ساعاته به مشتری
  • دریافت بازخورد مشتریان
  • افزایش بهره وری کسب و کار

و ۲۴۸۳ ویژگی دیگر که نباید از آن غافل شد 😮

خدمات طراحی وب سایت در یزد

یک وب سایت از زمان شروع برنامه نویسی تا زمان فعالیت و چرخه حیات خود به خدمات متنوعی نیاز دارد. یک وب سایت با محتوا، تصاویر، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، تبلیغات و جزئیات دیگر به هدف نهایی خود خواهد رسید.
وب سایت های زیادی در سطح اینترنت وجود دارند که عموما نمی توان نام آن ها را وب سایت گذاشت. بیشتر شبیه به مخروبه ای هستند که نام وب سایت را یدک میکشند تا اینکه هدفی را دنبال کنند.
خدمات یک شرکت طراحی باید به گونه ای باشد که تمام نیازهای وب سایت را برآورده سازد. از برنامه نویسی سئو محور گرفته تا تولید محتوای باکیفیت و استفاده از تصاویر جذاب و خلاقانه.
عمده خدمات اصلی طراحی و تولید یک وب سایت که قابل رقابت با سایرین باشد به شرح زیر است.

  • برنامه نویسی و اجرای وب سایت استاتیک یا داینامیک
  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو)
  • تولید محتوا و گرافیک حرفه ای برای وب سایت
  • بازاریابی و تبلیغات اینترنتی برای وب سایت شما

انواع خدمات برای شهرستان های استان یزد

اگر در شهرهای استان یزد زندگی میکنید و یا مشاغل تجاری شما در شهرهای استان واقع شده است و نیاز به وب سایت دارید می توانید از خدمات حضوری یا غیرحضوری ما استفاده نمایید. به طور مثال امکان طراحی سایت در شهرستان های تفت، میبد، ابرکوه، اشکذر و سایر شهرهای استان به صورت حضوری یا غیرحضوری امکان پذیر است. در این موارد ابتدا ما یک ارتباط غیرحضوری با شما برقرار میکنیم و نیازسنجی های اولیه را انجام خواهیم داد. سپس خدمات مورد نیاز را بدون در نظر گرفتن نقطه مکانی شما به طور کامل انجام می دهیم.

هزینه طراحی سایت

مبحث مهم و سوال برانگیز طراحی سایت بخش هزینه ان است. برخی از شرکت های طراحی سایت سعی میکنند در قالب پکیج هایی هزینه های سایت را به مشتری تحمیل نمایند. بدون اینکه در نظر بگیرند که پکیج در نظر گرفته شده برای مشتری مفید واقع خواهد شد یا خیر. ما در گروه نرم افزاری چابک پکیج فروشی نداریم و بر اساس نیازهای مشتری، بهترین و بهینه ترین راهکار را با قیمت تمام شده منصفانه ارائه می دهیم. برای درک بهتر این مفهوم به شما توصیه میکنیم مطلب هزینه طراحی سایت چقدر است را مطالعه نمایید

برای راه اندازی یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است؟

اجزای طراحی سایت

یک سایت برای قرار گرفتن در فضای اینترنت و در دسترس بودن به چند مورد اصلی نیاز دارید. برای اینکه مفاهیم ساده تر و ملموس تر گردد. اجزا و موارد مورد نیاز را با محیط زندگی خودمان مقایسه میکنیم. شما در گوشه ای از شهر یزد در خانه ای زیبا زندگی میکنید که توسط مهندسین، بناهای ماهر، طراح دکوراسیون و …. ساخته شده است. این خانه همان وب سایت شماست که توسط ما با سلیقه و نیازهای شما طراحی میگردد و تمام اصول مهندسی، طراحی و … در آن لحاظ شده است. خانه شما یک ادرس یا کدپستی دارد که از طریق این نشانی و جاده های منتهی به خانه به شما مراجعه میکنند. این ادرس برای راه اندازی وب سایت هم مورد نیاز است که از طریق ان افراد بتوانند به وب سایت شما از طریق اینترنت دسترسی داشته باشند. این نام را دومین یا دامنه میگویند و برای راه اندازی وب سایت لازم است یک نام در فضای اینترنت خریداری کنید. ساده تر خواسته باشید “همون ادرس هایی که در مرورگر میزنید! مثلا www.digikala.com.”

قطعا خانه شما در یک فضای چندمتری تا چندهزار متری بر روی زمین بنا نهاده شده است. برای راه اندازی وب سایت هم این فضای فیزیکی مورد نیاز است و شما به فضایی نیاز دارید که داده هایتان، طراحی ما و به طور کلی کل وب سایتتان در انجا نگهداری شود. این فضا در اینترنت قابل اجاره کردن می باشد و به آن اصطلاحا هاست میگویند

تماس با شرکت طراحی سایت در یزد

اگر فکر میکنید نیاز به طراحی وب سایت دارید و در استان یزد زندگی میکنید؟ به نزد ما بیایید و به رایگان مشاوره بگیرید

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱

از روی نقشه ما رو پیدا کنید

خوشحال میشیم نزد ما بیایید و رو در رو باهم گپ بزنیم. اگر هم تمایل داشتید از خدمات طراحی سایت ما استفاده کنید.

روش انتخاب شرکت طراحی و توسعه وب سایت استان یزد

انتخاب شرکت طراحی سایت برای هر کسب و کار یا فردی که قرار است وب سایتی برای خود داشته باشد کمی دشوار است. افراد یا شرکت های مختلف می توانند معیارهای زیادی را برای انتخاب در نظر بگیرند. به طور مثال سابقه یک شرکت طراحی می تواند عامل مهمی در انتخاب شما باشد. همچنین نمونه کارهای متعدد و همکاری با برندهای مطرح از دیگر معیارهای مهم برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت است. از طرفی رضایت مشتریان قبلی نیز می تواند یکی دیگر از ویژگی های مهم برای انتخاب محسوب شود.

سوالات متداول در مورد طراحی سایت

نمونه سوالاتی که ممکن است در ذهن شما باشد. به انها پاسخ داده ایم

طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی با چه سیستمی انجام می‌شود؟

ما در گروه نرم افزاری چابک وابسته به سیستم مدیریت محتوا، سایت ساز، فروشگاه ساز یا …. نیستیم و بر اساس نیاز شما از انتخاب بهترین گزینه گرفته تا طراحی و برنامه نویسی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی را انجام می دهیم. حال انتخاب ما می تواند بر اساس نیاز شما وردپرس باشد یا یک سیستم مدیریت محتوا یا فروشگاه اختصاصی.

آیا سایت طراحی شده در اینده قابل ارتقا و توسعه است؟

بله. در هر زمان و با هر نیاز. لازم است بدانید تمام وب سایت های طراحی شده توسط ما یکبار مصرف نیستند و علاوه بر بروزرسانی و توسعه دوره ای خودکار هر نوع نیاز جدید و ارتقای مورد نیاز شما را پاسخ خواهند داد

آیا آموزش لازم جهت استفاده از سایت و امکانات آن داده می شود؟

بله، به طور کامل و به صورت جلسات حضوری یا ضبط ویدیو اختصاصی برای سایت شما. همچنین در هر زمان نیاز به آموزشی در جهت استفاده از سایت داشته باشید از راهنمایی و خدمات آموزشی ما بهره مند خواهید شد.

وب سایت های طراحی شده پشتیبانی دارند؟

بله. تمام وب سایت های طراحی شده و به درخواست کارفرما دارای پشتیبانی در سطوح مختلف هستند.

قیمت طراحی سایت یا فروشگاهی اینترنتی چقدر است؟

کوتاه بگوییم؛ بستگی دارد. تنها می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که هیچ هزینه اضافی را به شما تحمیل نمیکنیم و بر اساس خدمات و نیازهایتان هزینه پرداخت می کنید.

چگونه برای سفارش طراحی سایت اقدام کنم؟

در هفت روز هفته و بیست و چهار ساعت شبانه روز می توانید با یکی از پل های ارتباطی ما مانند تماس تلفنی، پیام در واتساپ یا حتی ارسال دیدگاه درخواست دهید. یک جلسه حضوری در سریعترین زمان ممکن برای شما ترتیب خواهیم داد.

سوالات طراحی سایت

برنامه نویسان و طراحان سایت یزد

در یزد بسیاری از شرکت های طراحی و برنامه نویسی وجود دارند که می توانید با هر یک از انها ارتباط بگیرید و خدماتشان را مورد بررسی قرار دهید. یزد معدن برنامه نویسان و طراحان حرفه ای کشور است. بسیاری از پروژهای جذاب کشوری و حتی در سطح بین المللی در یزد طراحی شده اند و توسط یزدی ها مدیریت و پشتیبانی می شوند. همچنین خود ما در گروه نرم افزاری چابک نیز پروژهای شخصی را که در سطح کشوری فعالیت می کنند مدیریت می کنیم و بر این باور هستیم که شهر یزد دارای بهترین برنامه نویسان و طراحان در سطح کشوری و جهانی است..

طراحی سایت با توسعه و پشتیبانی در ارتباط هستند

سایت خود را به بهترین کاردان و استادکار هم که بسپارید باید به فکر آینده سایتتان باشید. سایت شما پس از طراحی همیشه خوب نیست. لازم است بدانید هر محصول نرم افزاری چه سایت یا اپلیکیشن بدون توسعه و پشتیبانی یعنی یک شکست زود یا دیرهنگام. شاید بپرسید چرا. تکنولوژی روز به روز در حال بهبود و تغییرات است. سایت شما نیز باید با این تغییرات و بهبودها هماهنگ گردد. بگذریم که موارد امنیتی، حفره ها و باگ ها نیز روز به روز در حال شکل گرفتن هستند و نیاز است انها را نیز برطرف کنید. بنابراین استفاده از یک طرح پشتیبانی برای وب سایت شما اگه نگوییم واجب است حتما لازم است. دیر یا زود نرم افزار شما نیاز به بروزرسانی و ثبت تغییرات دارد. ممکن است موارد فنی را تجربه کند یا نیاز باشد باگ یا حفره ای کشف شده در سایت شما اصلاح گردد.

نمی خواهیم شما را بترسانیم ولی بهتر است بدانید پس از طراحی سایت تازه اول راه که انتهایش ناپیداست شروع شده است. با توسعه وب سایت و پشتیبانی مستمر حال وب سایتتان همیشه خوب است. برای همین ما در گروه چابک وب سایت هایی را با پشتیبانی بلند مدت و توسعه های اختصاصی ارائه میکنیم تا حال دل شما و وب سایتتان همیشه خوب باشد.

29 دیدگاه در “طراحی سایت در یزد

  1. سلام
    برای طراحی سایت مزاحمتون می شم. میخواستم بدونم قیمت طراحی چقدر هست. یعنی قیمت مشخصی داره یا اینکه شما سایت رو که طراحی کردید قیمت می دید. منظورم اینه که لیست قیمت دارید و مثل برخی شرکت ها پلن های طراحی هست یا اینکه قیمت ها متفاوته و برای هر سایتی فرق می کنه.

    1. سلام، وقتتون بخیر
      قبل از طراحی سایت هزینه ها براورد میشه. ما نسبت به امکاناتی که کارفرما نیاز داره وب سایت رو طراحی و هزینه ها رو براورد میکنیم و پلن ثابتی نداریم. اگرچه برخی از وب سایت ها که با وردپرس یا دیگر سیستم های مدیریت محتوای اماده طراحی میشن میتونن در قالب یک پکیج(مثل وب سایت خبری با قالب …) قیمت های مشخصی داشته باشن، اما ما فروش پکیج مشخصی رو انجام نمیدیم که به صد نفر هم یه پکیج رو بفروشیم و یه پلن ثابت واسش در نظر بگیریم. به طور کلی ما پس از تجزیه و تحلیل امکانات مورد نیاز کارفرما، چه وب سایت رو با فریم ورک، چه با مدیریت محتوای اماده و چه کاملا اختصاصی طراحی کنیم، هزینه ها رو براورد و خدمت کارفرما اعلام میکنیم. در صورت تمایل میتونید با ما تماس بگیرید و اگه در یزد تشریف دارید که حضوری هم در خدمتتون هستیم
      موفق باشید

    1. سلام
      بله وب سایت فروشگاهی هم طراحی میکنیم. کلا هر نوع وب سایتی توسط ما قابل پیاده سازی هست. اما اینکه قیمت طراحی چقدر هست رو باید تشریف بیارید یا توضیحاتی در خصوص پروژه بدید تا محاسبه کنیم. قیمت بسته به اینکه فروشگاه شما با سی ام اس اماده مثل وردپرس – ووکامرس، پرستاشاپ یا … طراحی بشه یا اینکه اختصاصی طراحی بشه متفاوت هست. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید در خدمتتون هستیم. ۰۳۵۳۶۳۳۱۸۴۷

  2. سلام ببخشید سوالی داشتم این من و دو تا از همکارا نیاز به راه اندازی سایت فروشگاهی داریم و موضو عکار هم مشابست سوال اینجاست که میشه یه سایت طراحی کرد که سه نفرمون استفاده کنیم به صورت جدا گانه. این جور هزینه هم تقسیم میشه ؟ سوال دوم تفاوت طرا حی سایت با مدیرت محتو ا وردپرس با اختصاصی در چیست و تفاوت قیمت چقد میباشد ممنون میشم جواب بدید با تشکر

    1. سلام
      در خدمتتون هستیم.
      ۱- بله امکانش هست. هم به صورت مجتمع و هم به صورت مجزا روی سه دومین متفاوت. البته اگه منظورتون این هست که طراحی و قالب و همه چی برای هر سه نفر یکسان باشه.
      ۲- در خصوص هزینه هم اگه هر سه نفر از یک طراحی استفاده کنن، ما هزینه یک طراحی رو میگیریم و قاعدتا شما می تونید هزینه رو بین سه نفر تقسیم کنید. لازم به ذکره هزینه نصب و پیکربندی روی هر تعداد دومین و هاست، مجزا از طراحی هست. به عبارتی اگه هزینه طراحی سایت بشه یک میلیون تومان یک هزینه دومین و هاست هم دارید و همچنین نصب و پیکربندی طراحی صورت گرفته روی هاستتون و هر نفر باید پرداخت کنن و چیز اشتراکی نیست. (البته هاست رو هم میتونید اشتراکی استفاده کنید. ولی دومین و هزینه نصب رو خیر.)
      ۳- سیستم مدیریت محتوای ورپرس یک نرم افزار اوپن سورس هست که به صورت رایگان ارائه شده و میلیون ها نفر در سراسر دنیا دارن از اون استفاده میکنن. ویژگی ها و قابلیت های استاندارد و زیادی رو داره و با استفاده از پلاگین ها قابل گسترش هم هست. بسیاری از سایت ها با موضوعات مختلف با این سیستم مدیریت محتوا قابل پیاده سازی هست(اگرچه این سیستم بیشتر مناسب بلاگ و سایت های محتوا محور هست و اولویت با این سایت هاست). ضمنا میشه واسه این سیستم مدیریت محتوا از قالب و افزونه های رایگان یا تجاری استفاده کرد و هم قالب اختصاصی نسبت به نیاز مورد نظر واسش طراحی کرد یا حتی ویژگی ها و قابلیت های اختصاصی با برنامه نویسی بهش اضافه کرد. وردپرس ویژگی های بسیار زیادی داره و بسیار محبوبه ولی با این حال هسته اصلی برنامه برای همه مشخصه، مدام نیاز به اپدیت داره و مشکلات امنیتیش باید رفع بشه، قابلیت هایی رو داره که شاید کسب و کار شما اصلا بهش نیاز نداشته باشن و یا حتی بسیاری از قابلیت های مورد نیاز رو مجبوریم با پلاگین یا برنامه نویسی بهش اضافه کنیم و …. اما یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی یا به طور کلی تر یک برنامه تحت وب اختصاصی دقیقا برای کسب و کار یا هدف شما نوشته میشه و دقیقا انچیزی که شما نیاز دارید پیاده سازی میشه، سورس برنامه در اختیار کسی نیست و بسیار امنه و به دلیل اینکه ویژگی ها و امکانات اضافی و گسترده ای پیاده سازی نشده از سرعت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست.

      نکته: پیاده سازی یک سیستم اختصاصی توسط فرد ناشی، بدون دانش فنی و بی تجربه از صد تا وردپرس قدیمی بروز نشده هم بدتره.

      ۴- تفاوت قیمت طراحی وردپرس با اختصاصی هم بستگی داره. نمیشه گفت تفاوتش چقدره، چون میتونه یک سایت با وردپرس طراحی بشه ولی طراح یا برنامه نویس کانفیگ خاص انجام بده، قالب اختصاصی واسش طراحی کنه، بسیاری از امکانات رو اختصاصی واسش بنویسه و …. این طراحی قاعدتا با یک سیستم اختصاصی ممکنه تفاوت قیمتی نداشته باشه. اما به طور معمول طراحی سایت با وردپرس بسیار پایین تر از طراحی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی هست.
      در کل باید نیازسنجی بشه و دید برای طراحی سایت مورد نظر شما بهترین گزینه که کمترین هزینه رو هم به شما تحمیل کنه چی هست(میتونه وردپرس باشه، میتونه جوملا، پرستاشاپ، دروپال یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا و فروشگاهی باشه یا حتی برنامه به شکل کاملا اختصاصی از پایه برنامه نویسی بشه)
      در اخر ما در طراحی سایت سعی میکنیم با توجه به نیاز کارفرما و بودجه در نظرگرفته شده بهترین گزینه رو پیاده سازی کنیم، هم از وردپرس میتونیم استفاده کنیم و هم در صورت نیاز مشتری یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی واسش پیاده سازی کنیم. در صورت استفاده از وردپرس، قالب و ویژگی های مورد نیاز کارفرما هم به صورت اختصاصی طراحی میشن و از قالب های رایگان بدون درخواست مشتری استفاده نمیشه.
      موفق باشید.

  3. سلام ممنون از پاسخ گویتون خیلی ممنون که وقت گذاشتین
    لطفا قیمت طراحی سایت با امکاناتی مثل سایت ۳۳pol.net محاسبه میکنید البته با مدریت محتوای اختصاصی ممنون میشم جوابو به جیمیلم بفرستید با تشکر

  4. سلام
    امکان طراحی سایت شرکتی به همراه مدیریت کامل سایت رو دارید؟ یعنی کل کارای سایت به عهده شما باشه؟ هزینش چقدر میشه. سالاری ۰۹۱۳۸***۶۱۲

    1. سلام
      بله موردی نیست. با شما تماس میگیریم یا شما هم میتونید با شرکت تماس حاصل کنید و ببینیم چه خدماتی نیاز دارید و هزینه طراحی سایت به همراه مدیریت کامل برآورد میشه و در خدمت شما هستیم ۰۳۵۳۶۳۳۱۸۴۷.

  5. سلام جناب
    سایت خبری داریم با لاراول نوشته شده میخوام تبدیل کنم به وردپرس بدون اینکه اطلاعات پاک بشه؟ اینکارو انجام میدید؟ دقت کنید که خبرها و تصاویر نباید پاک بشن باقیش مهم نی

    1. سلام
      بله انجام میدیم. هیچ اطلاعاتی هم پاک نمیشه و نه تنها اخبار و تصاویر پاک نمیشن بلکه دسته بندی ها، تگ ها، کاربران و انواع داده های دیگه رو هم به وردپرس تبدیل میکنیم. مواردی مثل حفظ ساختار لینک، تبدیل داده های سئو و هر کار دیگه ای که لازمه هم انجام میدیم که کوچکترین افت رتبه ای پیدا نکنه سایتتون. البته عجیبه که از یک فریم ورک قدرتمندی مثل لاراول تمایل دارید به وردپرس کوچ کنید🤔 به هر حال یک تماس حاصل کنید برای جلسه حضوری و ارسال سایت و بررسی اولیه و …. در خدمتتون هستیم.

  6. سلام. بنده از یکی از سایت هایی که پکیج میفروشند یک سایت فروشگاهی خریداری کرده ام و اصلا از کیفیت سایت ( امکانات، سرعت بالا آمدن صفحه، وصل شدن به درگاه بانک، آمدن در گوگل و …) اصلا راضی نیستم. شما میتوانید این سایت بنده را بهبود ببخشید که اسم، دومین و اطلاعات موجود در سایت بنده حفظ شود؟ هزینه انجام این کار چقدر میشود؟ چند روزه تحویل داده میشود؟ و اینکه اگر مشکلی پیش بیاید شما پشتیبانی انجام خواهید داد زیرا که طراح یک سایت بی کیفیت تحویل بنده داد و دیگر پاسخگو مشکلات من نیست.
    با تشکر

    1. سلام
      در خدمتتون هستیم. ادرس سایت رو واتساپ کنید یا اگه یزد هستید حضوری تشریف بیارید، سایتتون رو بررسی میکنیم و خدمتتون زمانبندی و برآورد هزینه میشه. هیچ داده و اطلاعاتی هم از بین نمیره و پشتیبانی هم داریم و کلا خیالتون راحت باشه و ما ابتدا قرارداد میبندیم و شرح خدمات و پشتیبانی و … تماما ذکر میشه تا نه مشکلی برای شما به وجود بیاد نه ما.

  7. سلام
    ممنون از سایت خوبتون. یک سایت داریم قبلا طراحی شده و میخوایم تغییرات بدیم. اشکذر هستیم. خدمات میدید؟

    1. سلام. لطفا در وقت اداری تماس بگیرید در خدمتتون هستیم. ببینیم چه کاری نیاز داره سایتتون بررسی و اعلام نتیجه میشه.
      شماره تماس شرکت:
      ۰۳۵۳۶۳۳۱۸۴۷

    1. سلام دوست خوبم. ببینید بستگی به خدماتی داره که مورد نیاز شماست. در مطلب بالا هم در بخش مربوطه توضیح دادیم که ما پکیج فروشی نداریم و بر اساس نیاز شما وب سایتتون رو طراحی میکنیم. نه از قالب اماده استفاده میکنیم و نه طرح تکراری و نه هزینه اضافی رو به شما تحمیل میکنیم. بر اساس نیاز و تقاضای شما بهتون پیشفاکتور میدیم و سایتتون طراحی میشه. تماس بگیرید هم توضیحات بیشتری خدمتتون ارائه میشه و هم اینکه خواستید برآورد هزینه میکنیم واستون.
      موفق باشید

  8. سلام اگر ایده ای یک سایت خدماتی داشته باشیم در یزد و در صورت اینکه بازدهی خوبی داشته باشه توسعه بدیم در سطح کشور با شما درمیان بذاریم اول از همه اینکه چقدر میتونیم اعتماد کنیم که ایده رو با کسی درمیان گذاشته نشه و چه جوری میتونم به صورت تخصصی در یک جلسه برسی کنیم که از نظر طراحی قابل اجرا هست و میشه از این راه درامدزایی کرد؟

    1. حفظ محرمانگی یکی از اصول اخلاقی اینکاره و ما این اصول رو رعایت میکنیم با این حال اگه از جنبه دیگه نگاه کنید ما دنبال راه اندازی استارتاپ نیستیم که از ایده سایرین استفاده کنیم و کارمون طراحی و برنامه نویسی سایته و به شما کمک میکنیم و حتی به شما ایده میدیم یا ایده شما رو چکش کاری میکنیم تا استارتاپ خودتون رو راه اندازی کنید. در نهایت اگه واقعا حساس هستید رو موضوع و از ایده خودتون مطمئن هستید و فقط بحث پیاده سازیش هست ابتدا کسب و کار و اطلاعات و … رو مدل سازی کنید و بعد ثبتش کنید و بعد یک قرارداد nda ببندید و سپس اعتماد کنید

  9. سلام مهندس جان. ما هاست و دامنه از شرکت *** خریدیم که سایتم روش داشت ولی سایتش پسند نیست و الان شما میتونید سایتو بزنید ولی دامنش همین باشه که الان داریم؟

    1. سلام
      بله مسئله ای نیست و دامنه به اسم خودتون باشه یا در اختیار شما قرار داشته باشه موردی نیست و طراحی صورت می گیره. شماره تماس بزارید یا اینکه تماس بگیرید راهنماییتون میکنم.
      همچنین با اجازتون اسم شرکت فوق ویرایش شد. بهتره از شرکتی در کامنت ها اسم نبرید.
      با سپس.

  10. سلام. برای کارآموزی میخواستم بپرسم امکانش هست؟ بعد آموزش طراحی سایت هم دارید؟ و از همه مهمتر بازار این کار چطوره و ایا پس از اینکه طراحی سایت یاد بگیریم تو یزد کار هست.

    1. سلام.
      بله. باید دید در چه زمینه ای تمایل به یادگیری دارید و ما چه کمکی میتونیم به شما انجام بدیم. لطفا برای هماهنگی تماس بگیرید که تشریف بیارید و صحبت کنیم. بازار کار هم خوبه و در یزد هم کار هست البته این نکته خالی از لطف نیست که باید بدونید این کار وابسته به یک شهر یا حتی کشور نیست. بازار این کار به صورت جهانیه. البته بشرطها و شروطها و توانایی های خودتان.
      در خدمتتون هستیم…

  11. سلام
    فقط طراحی سایت در یزد رو انجام میدید یا ما از کرمان هم میتونیم سفارش بدیم. امکان مراجعه حضوری نیست و اگه امکانش فراهمه روند کار به چه صورته.

    1. سلام. از هر جای دنیا که باشید هم میتونید سفارش بدید و ما کارو انجام میدیم، اگه زحمتی نیست تماس بگیرید خدمتتون عرض میکنم یا شماره بزارید با شما تماس بگیریم

  12. سایت شرکت کاشی و سرامیک میخواستم چند درمیاد؟ بعد باید طراحی سایت هم خیلی قشنگ و باکیفیت با مدیریت کامل سایت و همه محصولاتمون توش باشه. فقط اسمشو داریم. باقیش با خودتون هست و میخوام بدونم کامل چند میشه و چندوزه بهمون میدید؟
    ۰۹۱۳۱۵****۱

    1. سلام
      تمام خدمات مورد نیازتون بابت طراحی، تولید محتوا و مدیریت سایت انجام میشه و در خصوص هزینه و سایر موارد با شما تماس میگیریم و هماهنگ میشیم.

  13. سلام. ما یک سایت داریم ولی میخواهیم عوض کنیم و بروزرسانی بشه عکساش عوض بشه و چند تامشخصات محصول عوض بشه و عکساش و کلا شکل و شمایلش بهتر بشه. سوالم اینه باید دوباره طراحی سایت کنیم یا میشه همین سایتو تغییر داد؟ همه چی داریم و قبلا خریدیم. هاست و دامنه و سایتم بالاست. اما ظاهرش باید عوض بشه. طراحی سایت باید بشه یا همینو میشه تغییر داد؟ لطفا سریعتر جواب بدید. ممنونم

    1. بستگی داره. میشه بازطراحی انجام داد. میشه فقط قالب عوض کرد و میشه فقط یکسری تغییرات داد. بستگی به وبسایتتون و شرایط حال حاضرش داره. برای این مورد می تونید تماس بگیرید و ادرس سایتتون رو اعلام کنید بررسی میکنیم و نتیجه خدمتتون ارسال میشه. از اینکه خیلی خیلی دیر پاسخ کامنتتون رو دادم عذرخواهی میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *