گروه نرم افزاری چابک > وردپرس > برترین وب‌سایت‌ها و برندهای ساخته‌شده با وردپرس
برترین وب‌سایت‌ها و برندهای ساخته‌شده با وردپرس

وردپرس محبوب‌ترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا در جهان است. در حال حاضر بیش از ۴۰٪ از کل وب‌سایت ها، از سیستم مدیریت محتوای وردپرسی استفاده می‌کنند.

با وردپرس، ساخت تقریباً هر نوع وب‌سایت، وبلاگ، فروشگاه آنلاین و موارد دیگر امکان‌پذیر است. وردپرس دارای هزاران افزونه رایگان و ممتاز است که می‌توان از آن‌ها برای گسترش عملکرد وب‌سایت خود استفاده کرد.

اکثر وب‌سایت‌ها از وردپرس به دلیل انعطاف‌پذیری، پنل مدیریت ساده و آسان و کتابخانه گسترده تم و افزونه استفاده می‌کنند. وردپرس را می‌توان به‌سرعت بدون نوشتن هیچ کدی راه‌اندازی کرد یا با کمک برنامه نویسان وردپرس هر نوع سایت یا اپلیکیشنی را با کدنویسی اختصاصی وردپرس ایجاد نمود.

شما با وردپرس می‌توانید از مجوعه قالب های اماده استفاده کنید و اقدام به سفارشی‌سازی ظاهر وب‌سایت خود کرده و بخش‌های مختلف وب‌سایت خود را طبق چهارچوب آن قالب سفارشی سازی کنید. همچنین در صورتی که ایده یا طرحی در ذهن دارید یک برنامه نویس مجرب وردپرس میتواند ایده و ظاهر مورد نظر شما را با وردپرس پیاده سازی نماید.

برخی میگویند وردپرس رایگان است و حتما انقدر خوب نیست که بتوان انتظار زیادی از آن داشت. برخی هم که از تغییرات و اخبار وردپرس غافل هستند و مطالب قدیمی و شنیده های افراد غیر مجرب را می شنوند به وردپرس اعتماد نمی کنند. . به هر حال بد نیست کمی بیشتر تحقیق کنید و درک کاملی از وردپرس، جامعه توسعه دهندگان آن، انعطاف پذیری و قابلیت های این سیستم مدیریت محتوا داشته باشید. حتی اگر حوصله این کار را ندارید مجموعه برندها و شرکت هایی که از وردپرس استفاده میکنند را بیابید بعد از آن با خیال اسوده تصمیم بگیرید که وردپرس مناسب راه اندازی خانه اینترنتی شما است یا خیر!

در ادامه جهت یک دفاعیه مناسب ما به معرفی برترین وب‌سایت‌های ایرانی و خارجی، که از وردپرس استفاده می‌کنند می‌پردازیم:

وب‌سایت‌های خارجی که از وردپرس استفاده می‌کنند:

  1. بلاگ پلی استیشن (PlayStation Blog)

پلی استیشن یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی در جهان است. آن‌ها از وردپرس برای تقویت وب‌سایت خود استفاده می‌کنند که نکات، نسخه‌های بازی، اخبار داخلی و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

  1. مجله تایم (Time Magazine)

مجله تایم یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌ها و مجلات خبری آمریکایی است. این سایت موضوعاتی مانند سیاست، سلامت، فناوری، سرگرمی، علم و موارد دیگر را پوشش می‌دهد. این مجله از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوای اخبار خود استفاده میکند

  1. اتاق مطبوعات CNN

اتاق مطبوعات CNN وب‌سایت رسمی تیم روابط عمومی CNN است. این سایت دسترسی به بیانیه‌های مطبوعاتی، برگه‌های اطلاعاتی، مخاطبین مطبوعاتی و موارد دیگر را فراهم می‌کند. جای تعجبی نیست که وب سایت آن وردپرسی باشد. چرا که وردپرس بسیار قدرتمند است.

  1. اتاق خبر اسپاتیفای (Spotify Newsroom)

اتاق خبر اسپاتیفای وب‌سایت مطبوعاتی برنامه پخش موسیقی Spotify است. خوانندگان می‌توانند اخبار، به‌روزرسانی‌ها و انتشارات موسیقی را بیابند. وردپرس میزبان محتوای این سایت است!

  1. اخبار مایکروسافت (Microsoft News)

اخبار مایکروسافت آخرین اتفاقات داخل مایکروسافت را برجسته می‌کند و آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها و داستان‌های مربوط به شرکت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این وب‌سایت نیز یک وب‌سایت وردپرسی می‌باشد.

  1. بلاگ موزیلا (Mozilla Blog)

موزیلا یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای وب در جهان است. آن‌ها از وردپرس برای تقویت وبلاگ شرکت خود با آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها و داستان‌های مرتبط با وب استفاده می‌کنند.

  1. وب‌سایت کاخ سفید

وب‌سایت کاخ سفید بر روی وردپرس اجرا می‌شود. این سایت دارای یک طرح زیبا و تمیز است و آخرین لوایح، قوانین، بیانیه‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

برترین وب‌سایت‌ها و برندهای ساخته‌شده با وردپرس

وب‌سایت‌های ایرانی که از وردپرس استفاده می‌کنند:

  1. دانلودها

وب‌سایت دانلودها به‌عنوان یک سایت با ترافیک بالا در زمینه خدمات رسانی در مورد برنامه ها و نرم افزار ها فعالیت می‌کند. بیش از هزاران نفر به صورت همزمان در این وب‌سایت وردپرسی حضور داشته و از آن استفاده می‌کنند.

  1. دیجیاتو

وب‌سایت دیجیاتو با ترافیک بالایی از کاربران در زمینه اخبار دنیای تکنولوژی فعالیت داشته و از برترین وب‌سایت‌هایی است که از وردپرس استفاده می‌کند.

  1. مجله دیجی‌کالا (دیجی‌کالا مگ)

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به داشتن مجله‌ی اینترنتی اختصاصی خود با عنوان دیجی‌کالا مگ کرده و در زمینه‌های تکنولوژی، اخبار شرکت، نقد و بررسی و اخبار روز فعالیت می‌کند.

  1. یک پزشک

وب‌سایت یک پزشک با مطالب پزشکی که روزانه مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد، یک وب‌سایت وردپرسی بوده و در زمینه مطالب و مقالات پزشکی فعالیت دارد.

  1. زومیت

امروزه افراد زیادی به‌صورت اینترنتی به دنبال اخبار و اطلاعات حوزه تکنولوژی می‌گردند. این وب‌سایت توانسته راه مناسبی برای این ارتباط دوسویه با کاربران خود به دست آورد.

  1. دارالترجمه

این وب‌سایت در زمینه ترجمه فعالیت کرده و سفارش‌های آنلاین ترجمه را از طریق وب‌سایت وردپرسی خود دریافت می‌کند.

  1. ژاکت

وب‌سایت ژاکت در زمینه خریدوفروش محصولات وردپرس فعالیت کرده و خود نیز بر پایه وردپرس ساخته شده است.

برترین وب‌سایت‌ها و برندهای ساخته‌شده با وردپرس

سخن آخر

در این نوشته دیدیم که برندهای و وب‌سایت‌های معروف و موفق زیادی وجود دارند که از وردپرس به‌عنوان سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می‌کنند. وردپرس جدیدترین سیستم مدیریت محتوا نیست اما همچنان محبوب‌ترین گزینه است. شما با استفاده از وردپرس به‌سادگی و با هزینه کم، می‌توانید هر چه برای وب‌سایت خود موردنیاز است را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *