گروه نرم افزاری چابک > مقالات طراحی سایت > اهمیت طراحی وبلاگ برای وب‌سایت
اهمیت طراحی وبلاگ برای وب‌سایت

طراحی وبلاگ یا اصطلاحا وبلاگ نویسی (Blogging) یکی از مهم ترین راه های بازاریابی دیجیتالی است. وبلاگ ها مقالات غیر رسمی هستند که با هدف نشان دادن تخصص در یک موضوع نوشته شده‌اند. آنها یک راه عالی برای تولید محتوای تازه در یک وب‌سایت برای بازاریابی دیجیتالی و ارتقاء رسانه های اجتماعی برای هدایت کاربران به جستجو در وب‌سایت شما هستند.

بنابراین، طراحی وبلاگ چقدر برای وب‌سایت شما مهم هستند؟

بلاگ ها به دیده شدن وب‌سایت شما کمک می‌کنند

هدف نهایی در ایجاد وبلاگ این است که تا حد امکان کاربران بیشتری را به وب‌سایت خود هدایت کنید. هنگامی که یک پست وبلاگ ایجاد می کنید، یک صفحه نمایه شده دیگر در وب سایت شما ایجاد می‌شود. به این معنی است که این یک فرصت دیگر برای شما است که در موتورهای جستجو ظاهر شوید و کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید.

تولید محتوا به طور منظم به موتورهای جستجو مانند گوگل اطلاع می‌دهد که وب‌سایت شما به طور فعال به‌روز می‌شود و امتیاز و شانس دیده شدن شدن بالا می‌رود.

هنگامی که یک وبلاگ در وب‌سایت خود طراحی کرده‌اید باید مطمئن شوید که وبلاگ خود را با اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید. این امر دسترسی شما به رسانه های اجتماعی را تقویت کرده و به یافتن محتوای شما کمک می کند. همچنین بازدیدکنندگان جدید، وب‌سایت را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی به وبلاگ شما هدایت میکند. اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی ورود افراد به وب سایت را برای هر کسی که آن را جالب می داند تسهیل میکند.

وبلاگ ها تولید محتوا می‌کنند

راه اندازی وبلاگ یک راه عالی برای تولید محتوا است. با معرفی وبلاگ، این ظرفیت را دارید که به طور منظم صفحات جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید. هر مقاله جدید وبلاگ یک صفحه کاملاً قابل نمایه سازی برای موتور جستجو، برای یافتن و امتیازدهی به شما است.

از نظر طول صفحات وبلاگ شما، فکر فعلی این است که هر چه طولانی تر باشد، بهتر است و ما حداقل مطلق ۳۰۰ تا ۴۰۰ کلمه و در حالت ایده آل بیش از ۱۰۰۰ کلمه را توصیه می کنیم. وبلاگ‌ های پرمحتواتر کلمات جدید بیشتری برای فهرست‌بندی موتورهای جستجو ایجاد می‌کنند و همچنین به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بدانند دقیقاً زمینه کاری شما درباره چیست.

مهم است که مطمئن شوید مقاله وبلاگ شما بر روی یک موضوع متمرکز شده است تا در آن حوزه خاص رتبه خوبی داشته باشید، نه برای طیف وسیعی از موضوعات یا کلمات کلیدی. هنگام نوشتن یک وبلاگ طولانی تر، مطمئن شوید که وبلاگ شما به خوبی ساختار یافته و برای خواندن آسان باشد.

اهمیت طراحی وبلاگ برای وب‌سایت

وبلاگ ها با کلمات کلید به سئو (SEO) وب‎‌سایت شما کمک می‌کنند

هنگامی که وبلاگ خود را ایجاد می کنید، همچنین این فرصت را دارید که کلمات کلیدی را معرفی کنید که مخاطبان مناسب  و مربوط را جذب کرده و به بهینه سازی موتور جستجو کمک کنید، در نتیجه اینکار موجب بالا رفتن رتبه شما در صفحه نتایج موتور جستجو و جذب بیشتر مخاطب می‌شود.

قبل از شروع به نوشتن، کلمات کلیدی را که می خواهید در وبلاگ خود بگنجانید یادداشت کنید، اما مطمئن شوید که آنها به طور طبیعی ظاهر می شوند. استفاده از کلمات کلیدی یکسان در چندین صفحه به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زیرا موتور جستجو تعدای از صفحاتی که یک موضوع را پوشش می دهند را اشتباه می‌گیرد و در نتیجه هیچ یک از صفحات امتیاز خوبی کسب نخواهند کرد. بهتر است صفحات جداگانه یا وبلاگ های جداگانه متمرکز بر موضوعات جداگانه داشته باشید تا همگی امتیاز خوبی کسب کنند.

  • وبلاگ ها بلند مدت هستند

هنگامی که یک وبلاگ در موتورهای جستجو نمایه می شود، در آنجا باقی می ماند، به این معنی که وبلاگ شما همچنان می تواند هفته ها، ماه ها و حتی سال ها پس از آن، باعث جذب کاربران به وب‌سایت شما شود. به دنبال بازدید های فوری و زیاد نباشید، به وبلاگ خود زمان بدهید تا در نتایج نمایش داده شود. موضوعات وبلاگی دائماً ماه به ماه بازدیدهای بیشتری ایجاد می کنند، بنابراین مطمئن شوید که در مورد موضوعاتی که می دانید برای مخاطبان هدف شما جالب هستند، بنویسید.

  • وبلاگ ها به شرکت شما صدا می‌دهند

وبلاگ نویسی به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات مربوط به کسب و کار و خدمات شرکت خود را به اشتراک بگذارید. اما همچنین به شما امکان می‌دهد نظرات و افکار خود را در مورد موضوعات خاص به اشتراک بگذارید. طراحی وبلاگ و وبلاگ نویسی یک راه عالی برای ایجاد شخصیت برای شرکت شما است و کسب و کار شما را قابل دسترس تر می کند. بنابراین، از به اشتراک گذاشتن علایق خود در وبلاگ خود، اظهار نظر در مورد موضوعات به موقع اخبار یا روندهای بازار و یا آموزش بازدیدکنندگان خود در مورد یک موضوع خاص نترسید. همیشه مطمئن باشید که با در نظر گرفتن مخاطبان خود وبلاگ می نویسید.

اهمیت طراحی وبلاگ برای وب‌سایت

  • وبلاگ ها به شما این امکان را می‌دهد تا محتوای خود را به‌روز کنید

شاید کسب و کار هایی وجود داشته باشند که هر روز محتوای جدید برای قرار دادن در وب‌سایت خود را نداشته باشند اما مهم است بدانید که گوگل و سایر موتورهای جستجو با تولید محتوای جدید امتیاز بالا تری به وب‌سایت شما می‌دهند. با نوشتن یک وبلاگ توانایی اضافه کردن منظم محتوای جدید به سایت خود را به دست می آورید، و بدین ترتیب موتورهای جستجو را راضی نگه می‌دارید و این به رتبه بندی شما کمک می‌کند!

 

در نهایت لازم به ذکر است که وب‌سایت شما برای رشد به تولید محتوا و طراحی وبلاگ نیاز دارد و هر چقدر وب‌سایت شما رشد کند، کسب و کار شما نیز در بلند مدت رشد خواهد کرد؛ پس از وبلاگ نویسی غافل نشوید.

اگر برای تولید محتوا در یزد و طراحی وب‌سایت در یزد به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ما اماده ایم تا این خدمات را به شما ارائه دهیم. یک وبلاگ عالی برای وب سایت شما طراحی می‌کنیم و برای تولید محتوای وبلاگتان در کنار شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *