طراحی افزونه اختصاصی وردپرس

هم اکنون طراحی و برنامه نویسی افزونه اختصاصی وردپرس را با ما تجربه کنید.

طراحی و برنامه نویسی افزونه یا پلاگین اختصاصی وردپرس قادر است هر امکان یا ایده ای را به سایت وردپرسی شما اضافه کند!

اگر یک سایت وردپرسی دارید و به دنبال امکانی هستید که آن را بین افزونه های موجود پیدا نمی‌کنید یا پلاگین‌های موجود آن چیزی نیست که شما انتظار دارید. بسیار خوب، راه حل اینجاست و ما در گروه نرم افزاری چابک افزونه یا همان پلاگین مورد نیاز شما را به شکل کاملا اختصاصی و مطابق انتظارتان طراحی و برنامه نویسی میکنیم..

همین الان تماس بگیرید! روش های ارتباطی

طراحی و برنامه نویسی افزونه اختصاصی وردپرس چه مزایایی دارد

وردپرس با استفاده از افزونه ها گسترش می‌یابد و امکانات بی نظیری را به این سیستم مدیریت محتوا اضافه می‌کند. در مخزن افزونه های وردپرس میلیون ها افزونه کاربردی وجود دارند. این افزونه ها نیاز های مختلفی را برآورده می‌کنند اما بسیاری از امکانات و ویژگی های مورد نظرتان را نمی‌توانید در بین افزونه های موجود پیدا کنید. از طرفی بسیاری از افزونه ها با وجود اینکه امکانات و نیازهای شما را برآورده می کنند بازهم دقیقا آنچیزی نیست که شما انتظار آن را داشته اید. اینجاست که برنامه نویسی یک افزونه اختصاصی این مشکل را حل می کند.

مهمترین ویژگی یک افزونه اختصاصی وردپرس:

مهمترین ویژگی طراحی و برنامه نویسی یک افزونه اختصاصی رفع یک نیاز به شکلی است که شما انتظار آن را دارید. از دیگر ویژگی طراحی و برنامه نویسی افزونه اختصاصی وردپرس خلق یک ایده جدید و استفاده از آن در سایت وردپرسی برای اولین بار است.

قطعا ویژگی های بیشمار دیگری را نیز با یک افزونه اختصاصی برای خودتان به دست خواهید آورد. مشخصا افزونه شما در صورتی که در تمایلی به انتشار آن در مخزن وردپرس نداشته باشید بسیار امن است و سورس کد آن دست کسی نیست. کاملا با سلایق شما و کاربرانتان هماهنگ است و گزینه های اضافی ندارد و کاملا برای شما و کاربرانتان بومی سازی شده است.

ویژگی های منحصربفرد و شخصی سازی شده

مطابق با انتظار شما و ویژگی های مورد نظرتان افزونه طراحی و برنامه نویسی میگردد تا عملکرد و رویکردی که مورد انتظار شماست به واقعیت تبدیل شود. حتی اگر قبلا افزونه ای برای این منظور وجود داشته باشد.

ایده شما در قلب سایت وردپرسی

سایت وردپرسی شما با امکانات فعلی فدا نخواهد شد و لازم نیست یک برنامه اختصاصی در سایت دیگر یا زیردامنه برای رسیدن به هدف خود ایجاد کنید. افزونه اختصاصی ایده شما را در سایت جاری ارائه می کند.

امنیت بالاتر نسبت به پلاگین های عمومی

افزونه اختصاصی است و تنها استفاده کننده آن شما هستید. سورس کد افزونه به صورت عمومی منتشر نمی شود و به مراتب امنیت بالاتری نسبت به افزونه های عمومی و در دسترس همه خواهد داشت.

مراحل درخواست طراحی پلاگین اختصاصی وردپرس

برای طراحی و برنامه نویسی افزونه وردپرس یا حتی طراحی سایت به همراه افزونه اختصاصی خود می توانید با ما تماس بگیرید تا برای بررسی نیازها، ایده یا هدف شما از ساخت افزونه بحث کنیم و سناریوی پروژه شما را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهیم. سپس افزونه یا همان پلاگین اختصاصی وردپرس شما با استانداردهای برنامه نویسی و اکوسیستم وردپرس طراحی و پیاده سازی می گردد و دارای پشتیبانی و بروزرسانی های مورد نیاز خواهد بود

اگر دقیق تر بگوییم برنامه نویسی و اجرای افزونه وردپرس شما طی مراحل ساده زیر طی خواهد شد.

۱

درخواست افزونه و بررسی سناریو

درخواست خود را برای ما ارسال میکنید و در صورت نیاز یک جلسه برای بررسی نیازها و ارزیابی سناریوی مطرح شده برگزار میکنیم.

۲

زمانبندی و برآورد هزینه

نسبت به نیازهای شما و سطح پیچیدگی افزونه زمانبندی دقیق و برآورد هزینه اجرای افزونه به شما ارائه میگردد.

۳

ایجاد وایرفریم و طراحی گرافیکی اولیه

سناریو و نیازهای شما به شکل گرافیکی ارائه خواهد شد تا قبل از اجرا و برنامه نویسی افزونه آن را مورد ارزیابی قرار دهید.

۴

برنامه نویسی و اجرای افزونه

افزونه اختصاصی شما با متدهای روز برنامه نویسی و کاملا استاندارد و سازگار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس برنامه نویسی خواهد شد.

۵

ارزیابی و تست آلفا/بتا

نصب و اجرای اولیه و پشت سر گذاشتن تست آلفا و بتا و ثبت تغییرات و رفع ایرادات احتمالی برای بهترین عملکرد افزونه انجام خواهد شد.

۶

پشتیبانی افزونه و بروزرسانی آن

افزونه شما بر اساس اخرین تغییرات وردپرس و برای هماهنگی کامل با این سیستم مدیریت محتوا بروزرسانی و رفع باگ میگردد

هم اکنون برای سفارش تماس بگیرید

قیمت طراحی پلاگین اختصاصی وردپرس

قیمت یک افزونه یا پلاگین وردپرس که به شکل کاملا اختصاصی برنامه نویسی و اجرا گردد به عوامل زیادی وابسته است. از نیازها و امکانات مورد نظر تا سناریو و پیچیدگی های پیاده سازی در قیمت تمام شده افزونه تاثیرگذار هستند.

ما در گروه نرم افزاری چابک سعی میکنیم با توجه به کدنویسی اصولی، استاندارد سازی افزونه، پیچیدگی های افزونه و سایر عوامل قیمت منصفانه ای را در نظر بگیریم. افزونه های طراحی شده توسط ما از چند هزار تومان تا چند ده میلون تومان می تواند قیمت گذاری شود.

تعرفه برنامه نویسی افزونه وردپرس

اگر بخواهید در مورد تعرفه برنامه نویسی افزونه یا به طور کلی برنامه نویسی بدانید این تعرفه و نرخ توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و به صورت ساعت کار تعریف می گردد. حال در صورتی که یک پلاگین وردپرس را به این شکل قیمت گذاری کنیم، قطعا قیمت تمام شده آن سر به فلک خواهد زد.

به طور مثال تعرفه برنامه نویسی به ازای هر ساعت کار ۲۵۰ هزار تومان است. حال یک افزونه ساده حداقل به ۴۰ ساعت زمان برای پیاده سازی نیاز دارد و اگر بخواهیم به شیوه تعرفه نامه محاسبه ای را انجام دهیم این پلاگین ساده ۱۰ میلیون توماه هزینه خواهد داشت. در صورتی که قطعا این افزونه ساده توسط ما با تعرفه بسیار پایین تری قیمت گذاری و پایان خواهد یافت.

سوالات متداول در مورد طراحی و برنامه نویسی افزونه وردپرس

در مورد افزونه اختصاصی خود سوالاتی در ذهن دارید. بین گزینه های زیر ممکن است پاسخ خود را بیابید

آیا برنامه نویسی پلاگین وردپرس همان توسعه اختصاصی وردپرس است؟

بله. وردپرس به طرق مختلف قابل توسعه و گسترش است. یکی از استانداردترین روش های توسعه وردپرس قابلیت پلاگین این سیستم مدیریت محتواست.

آبا افزونه اختصاصی وردپرس قابلیت بروزرسانی و سازگاری با نسخه های جدید وردپرس را دارد؟

بله. افزونه های طراحی شده توسط ما از بروزترین نسخه های وردپرس پشتیبانی میکنند و با انتشار نسخه جدید وردپرس با بروزرسانی های دوره ای سازگاری کاملی با نسخه های جدید خواهند داشتو.

پشتیبانی افزونه وردپرس دقیقا چیست و مدت زمان آن جقدر است؟

افزونه اختصاصی شما برای دریافت بروزرسانی و رفع باگ نیاز به پشتیبانی دارد. در اصل پشتیبانی افزونه به معنی بروزرسانی و سازگاری آن با نسخه های جدید وردپرس است. مدت زمان پشتیبانی یکسال از انتشار نسخه اولیه است که قابل تمدید می باشد.

قیمت تمام شده افزونه اختصاصی وردپرس چقدر است

پاسخ دقیقی برای این سوال وجود ندارد و باید بر اساس نیازهای شما و پیچیدگی های افزونه قیمت تمام شده آن را محاسبه نماییم. برای دریافت مشاوره و محاسبه قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

آیا افزونه اختصاصی طراحی شده با قالب فعلی من سازگار است؟

بله. افزونه های برنامه نویسی شده توسط ما به شکل استاندارد پیاده سازی میگردد و با همه قالب های استاندارد وردپرس سازگار خواهد بود. همچنین در صورت استفاده از قالب خاص، چون افزونه برای شما و به شکل اختصاصی پیاده سازی میگردد اقدامات لازم برای سازگاری با قالب شما نیز انجام خواهد شد.

ایا امکان برنامه نویسی یک افزونه برای افزونه دیگری که دارم وجود دارد؟

بله. در صورتی که بخواهید یک افزونه استاندارد وردپرس را توسعه و گسترش دهید می توانید یک افزونه برای گسترش آن درخواست دهید. به طور مثال افزونه ای اختصاصی برای گسترش و توسعه افزونه ووکامرس که خود یک افزونه محبوب وردپرس به شمار می رود.

امکان فروش و استفاده اشتراکی از افزونه اختصاصی وجود دارد؟

خیر. افزونه دقیقا برای شما و بر اساس چهارچوب نیازهای مطرح شده برای شما طراحی و برنامه نویسی میگردد و شما اجازه انتشار یا استفاده اشتراکی با سایرین را ندارید مگر توافقی در این خصوص بین ما و شما صورت بگیرد.

سوالات متداول در مورد طراحی افزونه اختصاصی وردپرس

تماس جهت سفارش طراحی و برنامه نویسی پلاگین اختصاصی وردپرس

برنامه نویسی افزونه اختصاصی وردپرس با بهترین کیفیت و بیشتری کارایی و راندمان تخصص ماست. با ما برای دریافت افزونه اختصاصی خود تماس بگیرید.

ایران – یزد – خیابان آیت الله کاشانی – روبروی پمپ بنزین کوهکان – طبقه فوقانی مجتمع موبایل ریمکس – واحد ۲ . تلفن: ۳۶۳۳۱۸۴۷ – ۰۳۵

“گروه نرم افزاری چابک.” در تاریخ. ۱۴۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *