گروه نرم افزاری چابک > مقالات طراحی سایت > طراحی سایت با وردپرس و مزایای آن
طراحی سایت با وردپرس و مزایای آن

طراحی سایت با وردپرس مزایای فراوانی دارد که سعی می کنیم در این مطلب به آنها بپردازیم. اما قبل از هر چیز بد نیست بدانید همیشه راه اندازی وبسایت و طراحی آن برای شرک ها، کارخانجات، اشخاص حقیقی و حقوقی و …. از اهمیت بالایی برخوردار است، داشتن یک وبسایت پویا و کاربرپسند از اهداف شرکت ها و اشخاص می باشد و برای برپایی وب سایت خود نیاز به طراحی سایتی دارند که اولا کاربر پسند باشد، موتورهای جستجو به آن توجه داشته باشند و بتوانند به راحتی ان را مدیریت کنند، مطالب و ایده های خود را منتشر کنند و دقدقه های کدنویسی را نداشته باشند. اینجاست که وردپرس سربلند است و به همه این دغدغه ها پاسخ خوبی می دهد

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

مطمئنا اولین و اخرین گزینه وردپرس نخواهد بود و میتوان یک وبسایت را به صورت اختصاصی کد نویسی کرد یا حتی از نرم افزارهای مدیریت محتوای دیگری همچون جوملا یا دروپال استفاده نمود، اما شاید طراحی سایت با وردپرس با توجه به ویژگی های فراوانی که در اختیار طراحان و برنامه نویسان قرار می دهد یک گزینه ایده ال باشد.

طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده و سریع است و امکاناتی فراتر از تصور را در اختیار شما قرار می دهد. دلایل زیر به شما نشان می دهد که چرا برنامه نویسان و طراحان ترجیح می دهند از وردپرس برای طراحی سایت استفاده کنند.

سئو بسیار قوی در مقایسه با سایر اسکریپت ها

دو افزونه سئو معتبر در مخزن افزونه های وردپرس موجود است که هر کدام بیش از یک میلیون بار نصب شده اند. با امکانات کسترده این افزونه ها میتوان از این مطمئن شد که سایت وردپرسی شما شدیدا سئو فرندلی است. بگذریم که صدها افزونه سئو دیگر نیز در مخزن وردپرس موجود است

سادگی کارکردن با بخش مدیریت محتوا

پس از طراحی قالب و راه اندازی وب سایت وردپرسی توسط افراد متخصص کار با بخش مدیریت بسیار ساده است. نیاز به دانش کد نویسی نیست و اکثر کارها را یک فرد عادی میتواند انجام دهد.

انعطاف پذیری قابل توجه

تقریبا کاری نیست که با وردپرس نتوان انجام داد. از یک وبلاگ ساده تا یک وبسایت و پرتال پربازدید، فروم و …. را میتوان با وردپرس راه اندازی کرد.

دریافت نسخه های جدید به صورت خودکار

نگرانی از بروزرسانی توسط افراد متخصص و وابسته بودن به انها وجود ندارد و وردپرس به صورت خوکار به روز میشود و مشکلات و باگ های امنیتی خود را برطرف میکند.

امکان کدنویسی و توسعه وردپرس به زبان php

نیاز به به یک ژیان قدیمی دارید یا یک جت فضا پیما؟ اگر زبان پی اچ پی بدانید با کمک پلتفرم وردپرس هر چیزی امکان پذیر است.

نتیجه گیری

طراحی سایت و دیده شدن در فضای اینترنت با وردپرس بسیار ساده است، کافیست یکبار آن را تجربه کنید. در این مطلب مهمترین مزایای وردپرس را به طور خلاصه شرح دادیم اگرچه هر یک از مزایای فوق را می توان به طور مفصل تری توضیح داد یا مزایای بیشمار دیگری برای وردپرس عنوان کرد اما برای ما مهم رسیدن به جواب سوال اولیه یعنی “توقع شرکت ها و اشخاص از وبسایت و چرا از وردپرس استفاده کنیم” بود که امیدواریم با خواندن این مطلب به ان رسیده باشید.

مطمئنا همین مزایا برای وردپرس کافی است تا به عنوان یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا مطرح شود. بدون دلیل میلیون ها وبسایت اینترنتی با وردپرس ساخته نشده اند. از طرفی وب سایت های مطرحی مانند کاخ سفید، وبلاگ رسمی پلی استیشن، بی بی سی یا بسیاری از وب سایت های مطرح از وردپرس استفاده میکنند که نشان از قدرت این سیستم مدیریت محتوا دارد!

همه سایت ها چه با وردپرس ساخته شده باشند یا نه به دنبال همان هدفی هستند که شما نیز دنبال آن هستید «دیده شدن توسط موتورهای جستجو، کاربرپسندی و هدایت ساده نرم افزار مدیریت محتوا» همه اینها را وردپرس به شما ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *